Denne Uken: Virus Skrekk…Og Hyggelig Besøk:)

Standard

På fredag skulle jeg liksom blogge om noen litt seriøse og litt mindre seriøse ting….men som alltid, så vil jo verken PCen eller wordpress samarbeide med meg….-.-
Jeg begynner å bli temmelig lei alt som har med elektroniske duppe-ditter å gjøre…

Jeg orket ikke engang å bli sint over at wordpress ikke hadde klart å publisere mer en bare overskriften, så jeg bare la fra meg alt sammen, og la meg til å sove….

Dette bilde dukket opp på skjermen min onsdag natt….Kjempe fornøyd kan du tro…jeg var så trøtt da jeg fikk det, at jeg ikke orket å hive PCen ut av vinduet, og skrike…jeg la den fra meg og sovna..neste dag friiiika jeg ut..milt sagt…
Sto at jeg hadde 72 timer til å betale 1000 kr for å låse opp PCen igjen, og slippe en rettssak….jeg var fryktelig redd og fortvila, og livredd for at politiet skulle komme på døra mi og arrestere meg..:p
Heldigvis for en super snill kontakt, kom hun hjem til meg på morgen og fikk roet meg ned litt…hun var helt overbevist om at dette ikke var noe fra politiet, men et virus….
Virus på PCen min er ikke noe nytt, så jeg var ikke akkurat stresset over det egentlig…Jeg har klart å fjerne alvorlige virus fra PCen 3 ganger på det siste året, at det nesten er en vane 😛

På fredag dro jeg til Gjøvik for å hente venninnen min på bussholdeplassen (så snill som jeg er ^^ ) også tok vi bussen tilbake sammen 🙂
Det var kjempe koselig å ha besøk av deg I-S, og savner deg allerede 😦
Vi hadde en avslappa kveld hjemme hos meg, med god middag og brownies:D

// Privat…Instagram//

 

    

    

Litt fornøyd med resultatet, om jeg skal skryte litt ^^ lenge siden jeg har bakt kake…eller noe som helst egentlig 😛
Den smakte hvertfall utrolig godt 😀
Vi så på Norske Talenter, Senkveld, i mellom all skravlingen ^^
Tror vi begge sov veldig godt i natt, jeg vet jeg gjorde det ihvertfall :p
Våknet til en ganske trist å grå lørdags morgen, men vi lot ikke det ødelegge humøret 🙂 fyr i peisen, og brownies til frokost/lunsj og bare »latet oss» på soffan noen timer, var ingen dårlig start på denne lørdagen 🙂
Etterhvert kom vi oss til og med ut på cafe, selv om vi var både kalde og våte innen vi kom frem :p Koselig var det ihvertfall, og veldig trist da I-S måtte dra 😦

Etter det, så bestemte jeg meg for å gi PCen min en ny sjanse…eller en SISTE sjanse egentlig…tenkte at hvis det ikke går nå, så hiver jeg den hardt i bakken, og hopper på den….også får jeg være fattig neste måned og kjøpe ny….
Heldigvis for meg, så slapp jeg alt dette!!! HURRA!! greit å være litt nerd noen ganger :p slapp å lever den inn for å få noen til å fikse den 🙂 Det hadde nok villet kostet mer en å kjøpe en ny, da jeg er så dum å kjøpte den på Internet helt uten forsikring osv….
Men hva trenger jeg vel en nerd fra Elkjøp, når jeg klarer å gjøre samme jobben selv, og det gratis 😀 😀
Jeg måtte re-boote hele greia (for 3 gang på 1 år…-.- ) også installere alt på nytt….satt den rett og slett tilbake til fabrikk innstillinger…
Mange ville vært livredde for å gjøre dette, da de mister all personlig data på PCen, men for meg er det ikke noe problem…jeg er så utrolig vant til dette, at jeg har begynt å lagre alt over på eksterne harddisker DAGLIG!! så jeg mistet ingenting jeg ikke allerede hadde back-up av 🙂 VINN – VINN situasjon 🙂

Nok en seier til menneskeheten!!! en dag vil jeg nok komme til å gi opp teknologi…jeg sier det hver gang noe slikt skjer..men likevel ser jeg hvor avhengig jeg er av disse frustrerende duppe-dittene…

 

Story of my life….hvertfall denne måneden 😦  uuueee hvordan i all verden skal jeg få råd til å ta tatoveringen nåå??? :/ prioriteringer står ikke øverst på listen min egentlig…men den rykker stadig fremover i køen :p Jeg innser sakt men sikkert, hvor viktig det er å lære seg å prioritere både sin tid,oppmerksomhet,økonomi,og krefter…..

 

 

 

så…hvordan går det egentlig med meg?….
jeg varierer like mye som været føler jeg….En dag er det supert, og neste dag er det grusomt…
Men generelt sett, hvis jeg skulle gitt denne uken ett terningkast, hvor 6 er kjempe bra, og 1 er helt forferdelig….
Da ender jeg opp på en 4…..
En stressende uke, med mye avtaler, som gjør meg utslitt når jeg alt er utslitt….men som også distraherer meg fra vonde tanker og handlinger….fredagen og dagen i dag bringer terningkastet fra en 3’r til en solid 4’r 🙂

Glad i deg I-S <3333

 

 

Legg igjen en kommentar

