Tatoverings skrekk!!Del din opplevelse!

Standard

H.O.P.E
Hold On Pain Ends

De sier hvertfall så….Jeg er ikke overbevist ennå…

På mandag var jeg svært sosial og aktiv! mellom alle sosiale festligheter, rakk jeg å skvise inn 1 time trening også!

Var med en venn da han skulle bygge på tatoveringen sin, og etter en kjempe stor diskusjon inni hodet mitt, frem og tilbake…bestemte jeg faktisk for å bestille time selv til tatovering….!!!!

HJELP!

Jeg har tenkt det på den en stund, og vet hva jeg vil ha, og hvor….smerten har holdt meg igjen så alt for mange ganger….nå kjørte jeg helt på impuls og skal man få noe gjort, EVER, så må jeg bare kjøre på impuls!
Angret så å si i det han noterte ned datoen, men jeg ville feige ut nå!!! jeg har da 2 uker å forberede meg psykisk på….også har jeg god støtte med meg 🙂

Problemet nå er at jeg egentlig ikke vil ha det jeg i utgangspunkte ville ha….eller jeg vil ha den, men det er en annen jeg vil ha først!!

  

 

 

 

 

Dette har vært den største insipirasjonen, samt som jeg vil være original men tradisjonel 😛 Å ta tatovering på innsiden av fingrenen har jeg ikke smerteterskel til….de kan desverre ikke bistå med full narkose 😦 ikke engang lokal bedøvelse….så ja…den er uaktuel, men en god ide 🙂
Liker veldig godt den andre, men om jeg ønsker å ha den på håndledde det er jeg usikker på….:/

veldig interesert i å høre andres erfaring med tatovering, og om du har noen gode innspill og kreative ideer til tatovering, så er det bare å dele!!!
jeg har null erfaring, og er livredd 😛

 

7 responses »

  1. For det første bør det være noe du ikke kommer til å angre på så klart, for du skal jo ha den resten av livet. Og hvor du skal ha den bør du også tenke gjennom…vil du at den skal vises hele tiden, er det anledninger der du skal bruke klær der du kanskje ikke vil at den skal være synlig? (Bryllup o.l.). Er det plasser der tatoveringen vil komme til å endre seg? (Vektoppgang/nedgang).
    Og så er det selvsagt plasser på kroppen det er mer smertefullt enn andre…Jeg har en på korsryggen, en på ankelen, en på bakside av leggen, og to ned ved ankelen. De to ved ankelen (rett under kulen) var insane vonde å ta, fordi det er så tynn hud der..samme med korsryggen. Men klart, det er jo ikke godt å ta en tatovering, uansett hvor det er, men verdt det om man blir fornøyd så klart. Jeg vil ha flere.

    Ps: lett å bli hekta når man først har tatt en 😉

  2. Aau, hørtes ikke noe behagelig ut med tatovering på innsiden av fingrene!! Men det var stilig da..
    Blir spennende å høre hva du bestemmer deg for 😀

  3. Tror ikke innsiden av fingrene er noe vondere enn håndleddet, jeg ville trodd det var omvendt. Regelen er vel at jo mindre hud det er mellom nåla og knokkel/bein, jo vondere er det! Over knokkler som ankel og skuldre er vissnok det verste.

Legg igjen en kommentar

