Have No Fear…I’ll Be There…

Standard

image

kl 07 am og 4 grader….?
det roper jo ‘kom ut kom ut’ laaaang vei..
selv de tunghørte og svaksynte kan forstå dette «ropet»…
jeg bare velger å prøve å ignorere
det…
Men snart må jeg ut i den store skummel mørke verdnen:(
Fear no more, i’ll be there….
hopper ut i en ny eksponeringøvelse i dag!!!! Samtale gruppe kl 10….gruer meg litt…føler jeg skal på skolebenken selvom det ikke er tilfellet…:/
konsentrasjonen bør være samarbeidsvillig l de timene, om den vil at jeg skal være snill tilbake….det vanskeligste av alt blir å teste tålmodigheten min…jg egner mg svært dårlig i gruppe sammenhenger hvor emne kan være av interesse eller absolutt ikke av interesse….helt siden barneskolen har jeg visst hvor tålmodigheten min ‘står’ i livet…selv da ble jeg kastet ut av gruppemøtene på slutten av uken-.-
jeg får sitte å slurke en stor kaffe, Bort i hjørnet og ha tyggis, så holder jg munnen opptatt med det i stede for å avbryte når andre snakker:p

crap nå må jg opp:(
sovnet 03 og våknet 06:45 😦

» A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty» – Winston Churchill

image

image

image

image

image

image

image

image

// privat. instagram…//

forresten første innlegg blogget fra ny mobil:)

Legg igjen en kommentar

