Uka som har vært..God helg!

Standard

Uken som har vært, har jeg ikke gjort noe sånn kjempe spennende saker egentlig…
Var på trening på mandagen….en helvetes dag på tirsdagen…onsdag var jeg sosail og flink, og var på gågruppe,og kafe, og hos Dorthe resten av dagen/kvelden…film kveld var koselig 🙂
I går var jeg med Dorthe og bilen hennes, til »legen» for å få EU-godkjenning…som ikke funka 😛 også spiste vi lunsj i solen, og så på American History X  filmen, hjemme hos meg senere…all in all en veldig fin dag 🙂
I dag har jeg rydda, og pakket, og besøkt Dorthe på jobben, pantet flasker, og kommet meg på toget…
Jeg skal besøke familien i helgen, og det blir koselig..(tror jeg)…i går gruet jeg meg, men i dag gleder jeg meg hvertfall litt mer enn jeg gjorde i går…
Det er som Dorthe sa: det er ikke verdens undergang 😛
Nei det er ikke det heller, jeg vet jo det..det er bare det å komme seg av gårde som er et slit…et ork…men nå sitter jeg jo på toget og er halveis, og tiden flyr, så nå ser jeg bare på det som noe jeg gleder meg til….
Føler meg som julenissen, her jeg kommer med kjempe trille-bagg stappet og tung…jeg har bare med meg en bukse og skjorte, og det som ellers er nødvendig for en helgtur, ellers er baggen stappet med bursdagsgaver og julegaver…jeg fikk ikke med meg alt, og heller har jeg ikke pakket alt ennå, så jeg fikk kun med meg det som var pakket og pyntet….men godt er det å få det unna stuegulvet mitt..

Nå skal jeg se hva jeg kan gjøre for å kaste bort 90 minutter til på toget, uten å plage de 4 andre jeg deler vogn med….magen rumler så vannvittig høyt at det er flaut, selv med musikken på full guffe i øret….føler de glaner på meg….
Fult forstålig. .ville nok jeg også gjort:P

Deler noem instagram bilder fra uken som har vært,som har fanget de gode øyeblikkene denne uken:)

image

ONSDAG da jg og Dorthe kjørte oss Bort i fjellene:P

image

image
image

image

TORSDAG da vi spiste lunsj ved mjøsa
image
image

image

I dag på vei til familien:)
image

image

image

Heheh det siste bilde er bare så herlig:) meg i et nøtteskall:P

God helg!

2 responses »

Legg igjen en kommentar

