SØVN ER OPPSKRYTT OG BULLSHIT:-(

Standard

– How are you?
– Not so good, my shrink just killd him self…and blamed me in the note…
– great….great…so whats new with you family? hows your mother?… alive?…. father?…. alive?

Hva har jeg l’rt igjennom nattens mørke mørke mørke timer??

1 – jeg har lært at jeg har ikke mistet evnen til å se hele femte sesong av The Big Bang theory på en gang…

2 – jeg har erfart (lært tror jeg virkelig ikke, ikke ennå) at vanlig dosering av innsovning ikke fungerer lengre…-.-

3 – jeg har lært at gammel sjokade pålegg smaker vondt når den er 3 månder gammel

4 – jeg har lært at sjokoladesaus til is, smaker vel så godt på t-skje alene!

5 – jeg har lært at kl 06, 9 oktober 2012, så er det ennå ikke blit lysere ute…

6 – jeg er for gammel blit for døgning og slikt tull:(

fy faen for en natt….dette er en av de værste den siste tide.
jg sovnet omsider kl 8 eller var det 9?usikker…mn bråvåknet kl 10 og trodde jg hadde firsovet meg…bare for å bli minnet på jg må snart opp:(:(
fy faen jg vil bare sove nå:( nå føler jeg meg som en stakkars hjelpesløs litem unge:( jg forstår så utrolig godt hvorfor de gråter når de er trøtte:(

jg orler virkelig ikke mer lengre…jg ønsker virkelig bare å gi opp:( kg er lei av å ‘være sterk’ som alle påstår,når alt jeg får ut av det,er smerte,fortvilelse og et rent helvete?:(

bare legge meg i fosterstilling og dø..

kjære Gud, la meg få slippe mer nå?:(

gaaaad,sitter på baderoms gulvet etter en slitsom dusj,og sakte men sikkert tar på en sokk om gangen..det går tregt i svingene med bare 2 timer på øyet:(:(:(

Legg igjen en kommentar

