»Maybe i should cry for help?Maybe i should kill myself?Blame it on my A.D.D»

Standard

Klokken er halv 4 om natten….hvorfor i all verden er jeg ennå våken?
Og hvorfor i all verden fikk jeg plutselig lyst på mat, nå?….hvorfor har jeg ikke noe mat hjemme…bare noe stakkerslig hurtigris…hvorfor tror jeg hele tiden at jeg ivl ha det når jeg absolutt ikke vil?…
adhd suger så hardt noen ganger, at den kunne bare » tatt en bolla og dratt sin vei»……-.-
Jeg sku ønske jeg sov nå, og drømte fine drømmer….meeen nei, istede sitter jeg her med en bolle med helt vanelig hurtigris, jeg ikke vil ha, og ser på The big bang theory…

image

2 responses »

Legg igjen en kommentar

