»En dag uten trening, er en dag uten mening» …??

Standard

 

 

Jeg kom meg opp i dag også….utrolig nok…
I går kveld gikk det litt …»rart for seg»….ting var litt ute å sklei på glattisen en liten stund..:/
Kansje det ikke er for bra å være for lenge alene?….jeg hadde trossalt hatt hele lørdagen og hele søndagen heeeelt alene!! uten å se et eneste menneske 😛 det er vist ikke så bra det tror jeg….

Jeg våknet i dag i 11 tiden, og følte egentlig mest for å ligge å synes synd på meg selv i hele dag….men jeg kunne liksom ikke gjøre det heller…
Så jeg gikk bort på jobben til Dorthe, og var med henen i pausen…jeg var fremdeles drit sliten da jeg gikk hjem igjen kl 12…men kansje i et litt bedre humør…
Det endte opp med at jeg dro på trening i dag alikavel….merkelig nok…hjernen spiller noen merkelig puss med meg…

»En dag uten trening, er en dag uten mening»…dette mente hvertfall kontaken min…hmmm…

Ble hentet av kontakten min i dag, for jeg er jo mega lat og ikke gadd å sykkle bort…selvom jeg hadde hatt tid til det…
Jeg visste også at hun ikke kjøre meg tilbake, som alltid…men that was a risk i was willing to take.
Da vi kom frem, så møtte jeg på en av kontaktene fra DPS, som hadde kjørt noen til trening, men som ikke skulle være med selv…jeg ble veldig glad for å se henne, og smilte fra øre til øre 🙂
Vinka til henne, og hun vinket like mye tilbake..

Da vi gikk opp på trening i dag, var det en heeeeeel del nye mennesker som var der….jeg ble med ett, veldig skremt, og energiløs…(om det i det hele tatt er et ord…det er det nå hvertfall :P)
jeg satt nå der da og ventet, og ble mer og mer stresset over alle menneskene…alle nye menneskene….jeg likte dette svært lite…
Jeg kom meg hvertfall inn på spinningen, og satt meg heeeelt bortset intil veggen denne gangen, for jeg var aboslutt ikke interesert i å sitte midt i en sverm av nye mennesker og svette og føle klaustrofobien komme og ta meg før utmattelsen og angsten tar meg…
Snill kontakt som jeg har, satt seg som alltid vedsiden av meg på sykkelen, og med ett ble jeg litt roligere…hun var liksom som en mur,eller sperre fra alle andre menneskene….jeg følte meg tryg med engag.
sykklet og sto på som alltid, og fremdeles irriterte jeg meg over den kjedelige spillelisten….jeg skal neste gang, nevne at de bør bytte ny spilleliste, før jeg gjør det:P
Jeg sa egentlig til kontakten min at etter spinning så skulle jeg dra hjem, for jeg orka ikke være med på styrketrening, og heller ville jeg rekke bussen som gikk 1 over 14….og jeg må jo absolut være så jævelig tidelig ute til alt, at jeg trodde jeg trengte 30 min på å gå ned noen trapper og krysser veien for å komme til bussholdeplassen…-.- noe så dumt!!

etter en god økt på spinningen, hadde jeg endret mening…jeg bestemte meg for å være med på styrke alikavell, og tenkte fuck the buss, jeg har da to friske ben og klarer å gå hjem….
Det var stappfult på styrketreningen i dag, og som nevnt tidligere, misliker store folkemengder…-.-
Men jeg fikk min faste plass helt borte ved vinduet…det er så klart med hensikt at jeg har valgt den plassen fra dag 1, for da er det bare en side med mennesker og forholde seg til, samtidig som jeg kan se ut av vinduet og følge med på alt det spennende som skjer, da jeg ikke klarer å følge med på damen forrerst i rommet snakke og demonstrer øvelsene…
Kontaken min synes det var bra jeg endret mening, og jeg fortalte henne da, at jeg ville helst gå pga av det var så mange nye mennesker her…hun sa det var bra jeg sa det til henne, at jeg syntes det var ukomfortablet, og det var også bra jeg utsatte meg for denne angsten…bra eksponering liksom…jejejeje, tenkte jeg, shut ut, og stå ved siden av meg liksom 😛

Etter den siste økten, var jeg ikke treg med å få fart på beina, og gikk ganske fort ut derifra….til min positive overaskelse, satt kontakten fra DPS i bilen på parkeringsplassen for å vente på de hun skulle hente igjenn…jeg smilte igjen, og gikk bort…vi snakket litt, før jeg spurte om hun kunne kjøre meg et stykke på veien…det var veldig koselig å snakke med henne igjen 🙂 savnet henne faktisk litt, da kjente jeg…hun er så koselig og god og tryg 🙂
Spurte hvordan ting er fortiden, og helt ut av det blå, kom det ut av munnen min: meningsløst og tungt….aldri sett for meg at jeg kunne sitte slik å prate med henne, men jeg gjorde det vist:P hun forsto godt, og skjønnte at det var denne ventetiden som tar knekken på meg snart, men at jeg må bare holde ut….jeg var enig…jeg må jo bare holde ut…selvom jeg ønsker å gi opp….men jeg har vært sterk så lenge nå, og holdt ut så lenge, så noen uker til måååå bare gå!! det blir for dumt å gi opp nå! gi opp alt det arbeidet jeg har gjort…DA BLIR DET MENINGSLØST!!

Kom hjem, og ennå en positiv overaskelse møtte meg i postkassen 🙂

Boken jeg hadde bestilt for en uke sidne, kom i dag 🙂 jippi!!
Nå er alle bøkene jeg har bestilit kommet frem, og to er lest ut, og bare denne som venter på min oppmerksomhet og tid…
Jeg har så mange andre bøker jeg skal lese også 😦 Og denne er så stor  og så mye tekst, at den skremmer meg liksom litt….men en dag..jeg lover, en dag skal du også bli lest!

I morgen er det igjen tid for ‘den samtalen’…..

før gledet jeg meg, men nå ser jeg nesten på det som et mas…eller ork…mest forde jeg gruer meg..
Jeg vil liksom ikke dit lengre…for jeg vil ikke ha mere vondt enn jeg har det alt…og de siste 2 gangene har det bare vært vondt og jvelig etter jeg har vært der….så kansje ikke rart jeg gruer meg?….æsj jeg blir så sliten bare av tanken.. 😦 😦


Hvorfor skal jeg måtte gi så mye av meg, og ho bare sitte der og stikke meg med små skarpe nåler til hun sprekker ballongen i meg som vokser og vokser…?….skal ikke jeg få stikke noen nåler jeg da?….jeg da ingne nålpute heller…!!

 

Nå skal jeg igjen gå ut døren, for 3 gang, og stikke på butikken, prøve å finne noe spieselig, kjøpe det, hvis jeg har råd, og gå hjem igjen, og lage det….Dorthe skulle stikke innom etter trening så da er det greit å ha fått lagd mat innen hun kommer…

over og ut!

 

 

Legg igjen en kommentar

