UTADÆSJÆLÅPPLEVELSE:reunited with my friend, anger!

Standard

Utadæsjælåpplevelse

 

– Utavdegsjæl-opplevelse på gølve…


Det er er vel så å si alt jeg har nå….
Jeg vil ikke danse verken på bordet eller gulvet….


– Sliten er forbokstaven tror jeg….eller kansje det er punktum….!


– I morgen venter nok en dag….forventninger? eller ikke?
Jeg vet faen ikke lengre…


– Eksisterer jeg? God knows?
Jeg tror ikke han heller vet….


– Det er mørkt..det er kaldt…det er tomt…og det er ensomt…


– Meningsløs! Det er ordet jeg hadde valgt om jeg måtte beskrevet  meg selv med et ord.


– Det er trossalt det det er! jeg vet du tenker det samme!!
IKKE LYV!


– Det er ikke jeg som er paranoid….det er du som ikke klarer å    skille den ekte og den falske verdnen fra hverandre! 


– Jeg er ikke sur,eller sint….jeg har ingen grunn til det heller..hvertfall ikke NÅ!


– Jeg bare er driiiiit sliten, møkk lei livet, og ønsker mest å gi opp alt…


Jeg skal for all del ikke gjøre det….SLAPP AV!!
Kansje jeg som skal slappe av?…
(
ingen grunn til å kjefte huden full, når du sikkert ikke engang tenkte tanken…)

 

– Skal, skal ikke…? Hva skal jeg?….Å tenke er dumt! Tenker man for mye, blir man dum! Helvete, nå tenker jeg igjen….skulle slutte å tenke jeg…selvmedisinering kalles det.

 


HVEM ER JEG???


HVEM ER DU?

           

                           LEVER JEG???

 

               LEVER DU???

                     HVA ER VIRKELIGHET?

 

                HVA ER KJÆRLIGHET?  


FORTJENER JEG Å LEVE?

 

 


  FORTJENER JEG SMERTE?

 

 

 

Help…dear God!….Nå må pc’r bli avansert nok til å ha en sperre på internett bruk, da man enten er for full, eller for psykotisk, eller bare litt små gal….som meg! looooooool! nei nå….nå….*slapp accross the face*, nå må jeg søren meg ta meg sammen….SNAP OUT OF IT! Jeg får gå å ta sovemedisin, og pusse tenna, og legge meg….slik at jeg blir »normal» til i morgen tidelig igjen, og mennesker igjen tørr å bli sett i mitt nærvær….for all del, jeg vil ikke dere skal bli flau av å bli sett med meg..HAHAH jeg dævver..så ironisk…FUCK YOU ALL!!! hvis dere ikke tåler det! bah!


Sinna blogging er så deilig!! så befriende!! long time since we last spoke, anger! it was about time!!!
Great chatting with you again, lets not wait so long, until we speak again 😉 ^^

 

 

 

Legg igjen en kommentar

