»Jeg Skal Aldri Drikke Igjen»

Standard

…Er en løgn jeg stoler blindt på hver eneste gang!!

From ‘Hero’ to ‘ZERO’ på ca 20 min 😦
Det sa bare klikk liksom….hvorfor i all verden trodde jeg det var så utrolig god ide og shotte GIN?????
Jeg hadde jo med meg blandevann…Så hvorfor skulle jeg på død og liv shotte dette faenskapet?

Jeg skulle virkelig stoppet mens leken var god…For leken var god ..
For en gang skyld syntes jeg at jeg var lur, og fornuftig da jeg satt der med en uskyldig 6xpack Corona og spilte drikkeleker…
»Øde øye» lek,  »tangera / water fall / ring of fire» , »hvem tror du – peke lek» og »bussruten» var noen av drikkelekene vi spilte i går…det var veldig gøy… ihvertfall for meg, siden jeg drakk corona….lært meg at vin hører ikke hjemme på et vors…ikke i mitt tilfelle….og at spriten tar man ikke frem før etter drikkelekene 😛

Ring of fire er en ufattelig komplisert lek, jeg aldri vil komme til helt å forstå tror jeg….i går tror jeg ingen forsto det….i midten ofret jeg en stor shott gin til taperen….dum som jeg er….
Siden vi aldri ble ferdig med leken, så ble jeg utålmodig, og tok taper ‘premien’ selv….nok en gang glimter hodet til, når kroppen ikke vil….

Folk begynte å stresse med taxi og det ene og det andre, og plutselig var det 20 min til vi skulle dra…20 min går veldig fort!! ihvertfall når man ikke husker dem.
Jeg var ferdig med ølen jeg hadde med, og hadde bare igjen den siste slumpen med gin igjen….etter noen smertefulle slurker og utallige grimase-øvelser var visst slumpen med gin blitt borte…..hode og fornuft og alt som hører klokskap og visdom til, ble borte med den…

Fra jeg reiste meg opp og skulle dra, til jeg våknet i dag, er ennå litt diffus…

Jeg hadde tydeligvis prøvd å ta bilde i taxien på vei hjem…meget uklart, noe synet forsåvidt var på den tiden og…
Jeg husket ikke før i dag tidelig da en firkløver sjokolade bit var på vei ned spiserøret, at jeg faktisk hadde vært på Shell i går kveld, før jeg kom hjem….
Jeg sjanglet elegant ut av taxien, og vips var jeg inne på Shell…Som den tydelig beruste personen jeg var, falt det meg helt naturlig å prøve alt for å skjule det…helt idiotisk….det var jo ingen tvil om at jeg ikke var helt til stede, og ennå pinligere blir det da jeg prøver å bevise de rundt meg at jeg har full kontroll….Jeg lurte ingen….bare meg selv…en liten stund..
Hvordan jeg kom meg fra Shell, og inn på badet i mitt eget hjem, er og forblir et mysterium…
Total panikk i dag tidelig da jeg ikke fant jakken min! jeg kunne ikke skjønne hvor i all verden den var…den var ikke der den pleier, altså et eller annet sted på gulvet, mellom senga og badet…resten av klærne fant jeg, men ikke jakken…jeg måtte da ha jakken her? alt innhold i jakken var jo fint fordelt utover hele badet…
Etter en lang dusj, og en røyk, fant jeg til slutt jakken….utrolig nok så hang den pent og pyntlig på sin egentlige rette plass….til og med riktig knagg!! ….:O ??

 

Noen ganger hadde det vært fint å ikke huske det man trodde man hadde glemt….once forgotten,always forgotten…
Men slik er det ikke…jeg husker jeg fant sengen tilslutt, og gikk på internett …jeg åpnet bloggen, og tenkte så klart det var en god ide å blogge mens jeg ennå var så beautifull som jeg var…Heldigvis var det noe spennende som skjedde på facebook til en forandring, så jeg var fult opptatt med det i 5 minutter, og glemte bloggen…
Da jeg tenkte å begynne, måtte jeg bare snu meg mot vinduet i 2 minutter å trekke frisk luft, før jeg satt i gang…2 minutter ble litt lengre enn jeg tenkte…plutselig våknet jeg til 8 grader på soverommet, puten nesten ut av vinduet, en veldig støl kropp, og et veldig tungt hode…..øyne var så godt som limt fast, og kroppen nesten ikke til å røre seg….ikke så rart da jeg har ligget å sovet nesten helt oppi vinduskarmen, i (hva jeg registrerte på måleren) KULDEGRADER!! det hørtes dramatisk ut…men der å da følte jeg det var dramatisk også….
Etter en liten stund, gikk det opp for meg at dette var ikke noe lurt, og nå måtte jeg finne varmen i kroppen igjen..hvis det ennå var noe igjen….
Gikk på badet, og dette synet møtte meg…
image

Da skulle selvfølgelig hukommelsen slå til, og samarbeide igjen…
Jeg husket da, at jeg har total angst for oppkast, og gjør alt for å unngå det….jeg kommer stadig opp med nye metoder for å forhindre at det skjer, og det har funket 90% av gangene….En gang i fjort vinter (da det virkelig var minusgrader) la jeg meg på magen, ute på verandaen i bare truse og t-skjorte….funket fett, men var forkjølet i en uke etterpå…
Men i går hadde jeg prøvd noe helt nytt tydeligvis….Jeg hadde pakket meg selv inn i baderoms teppet og lagt meg på gulvet på badet…jeg var vist kald da?…også var det greit å være nærme doen i tilfelle rottefelle…

Det var litt av en natt….DET VAR GØY, MEN ER VONDT NÅ….
det slår liksom aldri feil at jeg våkner til slik umenneskelig tid, etter en fest…Det er fryktelig slitsomt, men samtidig veldig greit! som regel trenger jeg bare 1 time eller 2 på å synes synd på meg selv da jeg våkner, før ryddemanien slår til!

I løpet av morgentimene har jeg fått gjort ganske mye….mer enn jeg trodde…mer enn jeg ville krevd og forventet av meg…selv på en vanlig dag:P

– gått frem og tilbake mellom sengen og badet, og syntes synd på meg selv….til og med rukket å drukne litt i håpløshets følelsen, før jeg omsider fikk hodet over vann igjen…
– dusjet
– støvsuget alle rom…
– vasket badet…til og med vegger…bare fordi jeg hadde lyst…eller kanskje var det for å utsette smertene…for da jeg var ferdig visste jeg at jeg måtte sette meg å hvile, og da vil jeg skjenne alt av smerter igjen..
– Lest blogger
– sett på two and a half men
– tatt en røyk i solen, og lest noen sider i boka…
– og nå, snart ferdig med blogg-innlegget jeg føler er endeløst og meningsløst…

Finner meg et stort og kaldt glass brus, popper noen ibux,eller paracet, eller beggedeler…før jeg sikkert går noen runder rundt i ring på kjøkkenet,før jeg innser jeg MÅ på butikken for eller sulter jeg ihjel…..

Nå runder jeg av tror jeg…det er ingen vits å utsette noen for mer visvas og tomme tanker og ider, enn det samfunnet allerede gjør…Min kontribusjon til samfunnet slutter herved Nå!

Legg igjen en kommentar

