How does a person who doesn’t exist go on existing?

Standard

Ting har vært veldig rotete og hektisk rundt meg i det siste…eller det er det forsovidt hele tiden…
En dag ser det ut til at jeg våkner med kontrollen i hånden….
En annen dag våkner jeg og finner hverken meg selv eller kontrollen….

Ting spinner rundt i hodet mitt hele tiden! konstant!! den følelsen du får da du er på vei til å bli brisen….kontra….den følelsen du får da du er så full at det er deg som spinner rundt tingene…..
Slik er kampen i hodet også…hvem skal få snurre først, rundt den andre?

klisje’n er vond å svelge… forde jeg vet det er sant….

How does a person who doesn’t exist go on existing? The answer is, he doesn’t.

Fra filmen I love you phillip Morris (basert på en sann historie) ….terningkast 3 fra meg.
The women in black så jeg også i går….Terningskast 4..

I går så sovnet jeg midt i innlegget så klart, så det ble ingen publiserte innlegg…der sparte jeg både meg selv og dere et innlegg som make no sense grunnet ruset tillstand…..

Kansje synes dere innlegget nåå er like uklar som de andre? haha, forundrer meg ikke…jeg har trossalt akkuratt stått opp…følelsen er ganske lik rusen på kvelden…

I går leste jeg ferdig ‘Hyper’ av Pernille Dysthe , og var ganske så blir og fornøyd, smaitidig som stolt over at jeg endelig var ferdig med den boken også! 🙂 ryddet i bokhyllen, og nååå aner jeg ikke hvilken bok som er neste uti ‘ilden’ :p
Skal jeg velge en jeg har startet på i sommer? eller  en av de andre jeg kjøpte i sommer? eller en av de alle nyeste jeg har kjøpt?

Jeg finner vel ut av det….jeg tviler på jeg får tid i dag til å starte på en bok, og i morra er helt uaktuelt…i morgen går det virkelig slag i slag fra morgen til kveld!!! BANG BANG BANG!!! BANG!

helt serious! men det orker jeg ikke tenke på en gang akkuratt nå, for nå må jeg tenke på denne dagen, og at jeg skal komme meg igjennom denne dagen først!! 🙂 Legen står for tur nå…hjelpes….om 3 timer så har jeg vel fått beskjed om hva som feilier meg…
Om det er kroppen, eller villija? 😛
Enten for jeg vel høre at jeg har for lave b12 verdier, og må ta runder med sprøyte…:/
Ellers for jeg vel høre at det bare er stress, og at ejg for anspent, og må spise og drikke mer,og riktig, og prøve slappe mer av med avspennings teknikker….:/
Jeg gir begge secenarior et :/ fjes, for jeg vil helst ikke høre noen av delene….den første er nesten bedre enn den andre…
Går det på villja mi, og jeg må spise/drikke riktig og mer, og prøve avspennings dritt osv, så er jeg likom litt doooooooomd….
Ikke forde jeg ikke tror jeg klarer det….til slutt….men det er fortvilende, siden jeg vet allerede at jeg må leve et litt sunnere live enn jeg gjør, og jeg jobber som bare faen, for å klare det….en dag om gangen! så om jeg får beskjed om å prøve hardere, huff da assa…..det er som at jeg får beskjed om å leve med smertene og plagene, med mindre jeg prøverer hardere! :/ det gir meg da ikke veldig mye håp om at det kan bli bedre en dag…

Det er nesten fært at man ønsker eller håper at det er et problem som ikke ligger i min makt å forandre…at jeg ikke kan gjøre noe som helst alene hjemme liksom, for at det skal bli bra….det er så teit å tenke slik å da….jeg håper jo ikke på kreft eller noen andre grusome sykdomer!!!for da vil jeg heller presse i meg 20 kg mat hverdag resten av livet tror jeg!
Men det hadde vært greit og ja, en lettvint løsning, om det var noe galt med meg som jeg ikke kunne stå for! som ikke var min skyld…men jeg tviler sterkt på det også….for allt symptomer og smerter og plager har jo kommet dette året….dette året hvor alt har forandret seg likevell….og jeg har ikke behandlet kroppen min pent! rettferdig! stakkars kroppen….her står den dag etter dag og skal kjempe for meg, mens jeg ødeleger den både på innsiden og utsiden…:/ skulle skammet meg virkelig….:(

Nei….dette blir spennende….spekulerer jeg mer nå, så får jeg beskjed om at jeg er gal og det er roten til alle dine fysisk problemer…medisin: SLUTT Å TENK!
haha,  men så er jeg jo litt gal da, så kansje jeg burde slutte å tenke også da? 😛

Hade!

Legg igjen en kommentar

