Regn Regn Gå Din Vei. Sol Sol…

Standard

SLITEN.NO…..eller bare rett og slett driiiiit sliten -.-
I går kveld, eller natt til i dag, var ingen god natt…jeg fikk aldri sovet, så til slutt etter mye om og med, tok jeg nesten 3 dobblet vanelig dose….:/
Ting begynnte sakte å gå rundt, men ikke fort nok for min del…de skulle helst ha svevd i løse luften, og egentlig ikke eksistert, allerede ved 11 tiden…men neeeei, 04-04:30 først da skjer det noe…
Jeg sovnet ikke før nærmere 05:15, og var temmelig utslitt da….
Lite fristende å stå opp kl 11, for å se ut av vinduet, og det eneste du faktisk har gått glipp av mens du har sovet, er REGN!!!helvetes regn!!!jeg hater regn….snø er bedre!!! du blir liksom ikke fult så våt av snø..selvom man kan bli temmelig våt av det også….regn er kaldt, det er vått, det trenger seg på…skal klebre seg til huden din, uansett hvor det er mulig…også blir man kansje syk av regnet?
Jeg vil tro man blir syk av regn, siden det er våt,og kaldt?…jeg vet jo at jeg ikke skal gå med vått hår ute, for da blir jeg syk likosm…så det samme gjelder regn!!! fader jeg hater regnet!!!

Det er forresten mental helse månde….1 Oktober var det Verdensdagen for mental helse norge…:D
Jeg tror jeg skal kjøpe et slikt laptop klistremerke 🙂 🙂 de hadde sååå mye å velge mellom, og dette var bare en av de 1000 🙂

 

Legg igjen en kommentar

