Fantasiens utvikling utifra ingenting!

Standard

 

Meg – Hjelpes…politi folk som går igjennom toget å:/
Dorthe – What? hva vil dom?
Meg– De hadde fått en anonym annmeldelse på meg om at jeg hadde bedrevet hor i byens gater.
Dorthe – Kan si med engang at det var jeg…litt beskymra for deg så mye som du har vært i byen i det siste.
Meg – Det forundret meg overhode ikke, da jeg kom til å huske den kalde november natten i fjort da du stoppet under det røde flombelyste gatehjørnet og dro meg motvillig inn i bilen og ba om min spesial før du slang 1000 lappene i fanget mitt. Egentlig skulle jeg anmeldt deg.
Dorthe – Haha!
Meg – Jeg husker også hvor fornøyd du var etterpå! Så jeg forstår godt du anmeldte meg ut av ren sjalusi, da du gang på gang måtter kjøre ensomt hjem og se på at jeg gikk inn i andre sine biler.Nesten rart du ikke annmeldte meg tidligere…

Dorthe – Hvordan kunne du vite dette??? Tanken på deg, med andre..Å se deg,klyve inni andre biler etter at du hadde vært med meg…som om det vi adde sammen ikke betydde noen ting for deg!? Igjenn og igjenn ble hjertet mitt knust av måten du brukte meg på!!

Meg – Det var vanskelig i starten, alt jeg tenkte på var deg, og forsto etterhvert at jeg måtte separere følelser og jobb, før jeg endte opp på glattcelle over en handling jeg ville utført desprasjon,sorg, og ren mani…jeg husker ikke alle mine kunder, men bilde av ditt ansikt forfølger meg den dag i dag.

Dorthe – Jeg prøver å se ting fra ditt perspektiv, men alt jeg freier er å tenke på hvordan du valgte jobben din over meg…jeg betalte deg godt for dine tjenester og hva får jeg igjen? jeg kommer aldri til å tilgji deg. spesielt ikke etter den gangen i parken da politiet kom. hvordan tror du det føltes å bli tatt med buksene på knærne? Heldigvis fikk jeg jo bare den boten for offentlig urinering..hva hadde de sagt hvis de fant ut  jeg hadde så mange kjønnsykdomer? jeg komer aldri til å kunne se deg i øynene igjenn etter at du smitta meg. Hiv er no forbanna drit.

Drothe – du kunne ihvertfall sagt ifra så jeg kunne velge om jeg ville ha det eller ikke.

Meg – jeg skammer meg ennå over hendelsen:( Bildene forsvinner aldri ut av hodet mitt..jeg forstår godt du aldri kan tilgj meg, jeg kan ikke engang tilgi meg selv. jeg må bare forsette å undertrykke mine sterke følelser, og tenker hele tiden på deg med lyst og begjær. jeg trengte aldri dine penger, for meg var du mer en nok, og jeg hater meg selv ennå for at jeg tok i mot dem, jeg skulle vist hvor mye du betø for meg på en ordentli måte, for du fortjente mer.

Meg – det var overhode ikke profosjonelt av meg å holde deg uinformert om min helsetillstand, og det var ikke min hensikt at du skulle måtte dele min byrde.

DortheHahahah! Most epic conversation ever!!

Slik foregikk en samtale via sms, mellom meg og Dorthe, på vei til Lunner på fredag….Det hele startet med at det var to politibetjente som gikk igjennom vognen på toget!….det er ikke noe galt med vår fantasi heller??

Legg igjen en kommentar

