Rydding i klesskapet…

Standard

Da har jeg rivd ut alle klærne mine fra klesskapene…igjenn
Men denne gangen, skal jeg ikke kaste 3 søppelsekker med klær…..jeg skal bare lufte ut skapene, og vaske dem, og få en litt bedre oversikt…
Nå var jeg blitt lei av den innestengte lukten i skapene, det var ikke noe særlig kult…fikk omtrent astma anfall hvergang jeg åpna dørene…

jeg fant plutselig ut at jeg hadde mer klær jeg en trodde….desverre bruker jeg nok bare 30% av alle klærne mine…mye mulig forde jeg ikke finner alt inni skapene…mye av det, 50% er klær fra 2011 og tidligere, og det er klær jeg ikke bruker lengre liksom….tunika, kjoler, og andre ting jeg liksom har ‘lagt bak meg’…men jeg kaster det ikke, for det kan jo hende jeg plutselig føler for å gå i en tunika på byen en gang:P

HAHA folk i boretslaget må tro det har rablet helt for meg…(mer enn de trodde allerede), for at jeg henger opp klær ute på verandaen nå, 26 September liksomXD, men det er ikke våte klær da…..jeg henger opp klær som har vært i skapet, og lukter innestengt tørr luft….så får ta det i puljer, til jeg kommer meg igjennom hele haugen i bilde ovenfor…..kan ta sin tid:P

Jeg måtte nesten flire litt, da jeg fant den store posen med ullsokker og strømper, for inni den posen, lå det en lapp…..
På baksiden sto det dato, 16 februar….herreguuud, så lengesiden da gitt:P det var en slags hjemmelekse jeg fikk av samtaleterapauten på skolen, da jeg gikk til henne, og jeg tror jeg kom så langt som å faktisk gi henne den..:p for en frøy 14 dager senere, var det ikke mer hos henne, og rett inn i den heftige psykiatrien i stede….men av de fire punktene, kan jeg faktisk huke av en av dem 🙂 jeg kan huke av angsten for å gå ut døren, endelig!!! jess da:) men de andre 3 punktene, de er forsåvidt ikke noe bedre nå, enn de var da…tankene er det samme…og desverre, i en forværret grad muligens…noe av det hvertfalll….

Men nå må jeg stikke til legen, hjeeeeelp 😦 også regner det attpå til 😦 jeg hater regn…:( sykkle? gå?? legge seg ned å gråte? hmmm, siste frister mest….men jeg må bare komme ut å bort dit…det er jo ikke langt heldigvis…

Legg igjen en kommentar

