Favoritt Smågodt?

Standard

Dagen i dag tror jeg har gått ganske sakte…det føles hvertfall slik ut…samtidig som det har gått fort….
Men i dag ha jeg holdt på med så mye »kjedelige» ting, men ikke minst, fornuftige ting, som ofte kan få tiden til å gå sakte…
Men jeg har hvertfall klart å fylle en søppelsekk til med klær som skal til UFF, eller hva det heter, og tre bæreposer med sommerklær som skal i boden….hvar helt sjokert over hvor mange shorts jeg hadde i skapet mitt…kjøpt 5 shorts bare i sommer :/ det er litt trist å måtte pakke de bort, men jeg kan da ikke gå i shorts i vinter…det blir å ta galskapen litt for langt…
Sakte men sikkert blir kleskapene fylt opp igjenn…jeg har hengt en del ting ut til lufting i dag, og har en stor hau uten for badet som ventes på å bli vasket….
da jeg røsket opp i alle klærne, ble det ikke overaskende, utrolig tørr luft i rommet….jeg har gått å kjempet med luften i hele dag…det er så fortvilende vondt!! jeg har hatt opp begge vinduer på soverommet, og til og med veranda døren har vært oppe hlet til kl 19 i dag….men likevel, halsen kjennes ut som sandpapir, og nesen føles som den er tettet med ti millioner støvpartikler, stor som hus….for det er slik det føles…som om jeg kan føle jeg svleger en hel ‘hybel kanin’ for hvert svelg….som om hver gang jeg puster inn, med nesen, føler jeg at jeg kan se hvert eneste støvpartikkel gå inn i nesen….men alt dette stemmer jo ikke så klart…men med min ganske så sensitive dumme helse, og nylig utviklet allergier, så blir et lite problem ganske stort…:/
skal invistere i en luftrenser, eller luftfukter, en av dem? vet ikke hvem?….

Det gikk også okei bra nok hos legen i dag…han var som jeg forventet….treg, og lyst til å slå av en ‘alt mellom himmel og jord’ prat….det traff meg rett bak…men jeg prøvde være tålmodig, og hyggelig…endte opp med at jeg var der en time, for jeg måtte ta en hel hau med blodprøver…..fint det..-.-….revmatiske prøver eller noe, kalte han det?….for å (forhåendligvis) »utelukke» revmatisike lidelser….gud jeg håper virkelig jeg ikke har noe slikt…i en alder av 20 år, synes jeg det er litt vell tidelig? :/
Men jeg tror det bunner i grunn bare på at jeg er annspent…for annspent….alt for annspent….:/
Blir hvertfall spennende å høre hva  som skjer, neste torsdag da jeg skal på kontroll time…

nå skal jeg ut å trekke litt »frisk luft», for helsa sin skyld 🙂

I går kveld hadde jeg visst blogget om smågodt, og bare tull og tøys, men faktisk hvert såpass »tilstede» (selvom det ikke virker slik i innlegget) at jeg hadde klart å lagre den bare som kladd….eller muligens var det at jeg lukket internett, midt i innlegget:p heller det siste tror jeg…
Ut i fra hvor godt jeg kjenner meg selv på akkuratt dette, så tror jeg virkelig ikke jeg hadde vært så smart å klare å trykke lagre kladd, og ikke publiser, i den tillstanden jeg var i 😛

men jeg må bare dele det med dere nå, for jeg syntes det var litt tragi komisk 😛
Smågodt er godt forresten!!! selvom jeg burde spist noe mer enn det i dag…:/

25 September, kl 01:30 (kladd)

Ingen klok og intelektuell handling fra min side….inntatt diverse betryggende fine skapninger, og er sanrt nårr mål….

Skal fortelle om i morgen…hvis jeg får tid….

trøstet meg med smågodt fra europris på kvelden! det var mmmm, de første 3 bitene…også tvinger du i deg de siste 6, bare for å føle at hu sapist noe…spiste noe isinnt….
Men jeg klate absolutt ikke mer en 10 ting i dag…kvamlene som bare det! som en blanding av hallowee,juleaften,påske og bursdager…

¨Hva er dub favi\favotitt

Men nå er jeg suuuper trouuuuuuper  søvnig! en link

Legg igjen en kommentar

