Ja, Jeg Er Veldig Morra-Gretten…:/

Standard

» Some of us think holding on makes us strong, but sometimes it is letting go»
Herman Hesse

» Guilt: the gift thtat keeps on giving»
– Erma Bombeck

I natt har vært en natt fra helvete…jeg hadde heller vært våken hele natten og zombi hele dagen, fremfor dette….
En ting er at jeg kjemper for å få sovne i det hele tatt, men det er jeg så vant til, alle rare synsfortyrrelser, og vonde tanker osv….det er greit liksom, for jeg vet at legger jeg fra meg pc’n og musikken, og bare legger meg rolig nok til å sove, så forsvinner jeg inn i drømme land før jeg aner ord av det….i natt var ingen unntak egentlig….jeg tvang meg selv til å se 4 episoder av Wilfred, og stoppet rundt halv 3….jeg burde sluttet mye før….Men etter det, følte jeg meg ikke så sliten, jeg hadde vært oppe to ganger siden jeg tok innsovning etc, og var forbausende stø i beina…
Jeg tenkte det var en kjempe god ide å høre på musikk, med de store øretelefonene mine…det var ikke helt ufornuftig, men heller ikke den lureste ideen jeg fått i mitt liv….mellom hver sang, åpnet jeg øynene, i pannikk…jeg følte noe sto over meg og så på meg….Så jeg la fra meg alt dette med musikk, og la pc’n på gulvet, og snudde meg med hode mot veggen, og vinduet, og trakk inn den kalde råe høstluften….ikke rart jeg går å føler meg små forskjølet hele tiden? 😛

Mareritt på mareritt igjennom nattens ufattelig korte, men ennå så lange timer…rett før jeg sovnet, sånn i halv 4 tiden, vurderte jeg bare å stå opp, og kansje pakke inn gaver….egentlig burde jeg skrevet litt, iforhold til at jeg skal til psykologen i dag, men energien er ikke til stede…
jeg våknet 8, og skuffelsen som slå meg da jeg ser på klokken er nok til at sovner igjenn….jeg angret på dette….nok et mareritt….det er så  vondt….man vil ikek ha dem, men man måååå jo bare se hvordan det ender også da…gud noe så dumt!
Jeg våknet for siste gang 45 senere, aka, 08:45…..jeg følte meg mørbanket….i ansiktet, i beina, i ribbbeina, i hele kroppen egentlig….brystet føltes ømt ut, og jeg turte nesten ikke se i speilet, i frykt for at jeg kansje var blå…det kjenntes slik ut…men heldigvis så det ikke slik ut…
Halsen har snøret seg helt fast…bestemt seg for å sette seg på bakbeina, og være trassig i dag…fint det..-.-
Det kjennes ut som jeg har røyket 60 sigaretter dagen før….ikke at jeg vet hvordan det helt kjennes, siden jeg aldri har røyket 60 sigaretter på en dag, men det er slik jeg kan forestille meg det ville vært…det kjenntes ut som alle tennene hold på dette ut av munnen….at tungen ikke var der…at jeg hadde blitt slått i hjel i munnen også….jeg orket ikke ligge i sengen mer en 5 minutter, før jeg ramlet ut av sengen, og tvang meg selv til å starte dagen…noe jeg nesten angrer nå…klokken er bare halv 10..jeg har jo faen meg over 12 timer igjenn, før jeg igjenn skal sove…
Jeg har ikke noe å gjøre…ingen bok som griper oppmerksomheten….ingen energi til å orke å løfte min egen kropp nesten…skal til psykologen halv 3, det er jo driiiit mange timer til!!! også tror jeg det er meldt regn utover dagen…yaay… fint fint….
jeg er så glad i dag ser jeg….:( jeg er nok bare morra gretten!!!…sikkelig å!:P
jeg hater å stå opp om morgen…alt kjennes værst ut etter en dårlig natt søvn…plis aldri la meg ha slike netter igjenn!!! da velger jeg å enten være våken hele natten i stede, eller noe mye værre, men det snakker vi ikke om…

Jeg håper dere hadde en litt bedre natt en jeg hadde, og unner ingen det!
Om du desverre hadde en vond og vankelig natt, så har du en skulder her du kan gråte på, og jeg skal trøste deg! 🙂

Nå forsetter jeg å sitte forran peisen og tv’n, og se God morgen norge, mens jeg kan kjenne øreverket sakte men sikker vokse og gjøre seg klar til å pine meg en liten stund…

Peace

Legg igjen en kommentar

