❝Some People Are So Poor,All They Have Is Money❞

Standard

Veldig positiv start på dagen…jeg vet…
Men i dag er jeg sååå sliten og helt ødelagt,at ingenting frister…Livet frister ikke…
Solen skinner ute…jeg har sovet godt i natt…så hvorfor ser likevell alt så grått å trist ut?
Kroppen er helt øm…som om jeg har blitt slått i hjel hele natten….fra topp til tå, verker det….
Det er trening i dag, og jeg vet jeg burde komme meg ut av senga, og faktisk slepe meg bort til treninga, om jeg vil eller ei…
Men samtidig…orker jeg? jeg orker knapt å reise meg opp….
Men kansje er det bare forde jeg trøtt akkuratt nå….kansje blir det bedre….

Jeg har hvertfall fått på meg trenings tøyet, og er klar, OM jeg skulle ombestemme meg, og faktisk ønske å dra på trening….
Men mest av alt, vil jeg bare drukne meg i sorger….

Jeg er altfor dyster nå, og det er ikke positivt i det hele tatt…..men humøret er så utrolig i ubalanse, og det er slitsomt….I morgen *krysser fingrene* skal jeg endelig ha samtale med psyk, i gjenn…etter 3 hele uker uten…begynner å få abstinenser tror jeg…jeg vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg som en liten unge?….jeg føler jeg har masse å si, dele mange følelser og tanker som har dukket opp de siste 3 ukene, men akkuratt her å nå, føler jeg ikke på de….det betyr vel ikke at de er forsvunnet heller da?….vi får se…

Oh crap! Mandag i dag alt ja, jeg som skulle være flink å ringe legen og bestille time i dag det! :p hahahaha!!! vel, telefonene virker stor og truende, og ønsker ikke at jeg skal ringe noen….så jeg tror, hvis jeg kommer meg ut på trening, at jeg sykkler innom legekontoret på vei hjem, og bestiller time :p det er mye tryggere…jeg liker faktisk heller å gjøre det….

ellers ingen planer i dag….blir vel bare recovery egentlig…fra livet…..

helgen har tatt sikkelig på kroppen føler jeg…virkelig utslitt fra helgen også….eller sikkert er det at jeg er utslitt fra livet, og at helgen som var, bare var ennå en kvist på bålet…..

 

peace…

Legg igjen en kommentar

