Sunday…Sunday….Sunday…

Standard

 

Det er ikke mye å nevne fra dagen i dag egentlig…på godt og vondt 🙂

Sto opp aaalt for sent i dag…12:30 -.- det er alt for sent egentlig..det er ikke bra…men jeg tror jeg trengt det! men i helgen generelt har døgrytmen ikke vært helt på plass…sovner sent, og våkner sent..det er ikke bra i forhold til medisiner…jeg har strevd litt mitt det nye doset systemet..jeg er ennå ikke overbevist om at dette er en bra ordning…uoversiktlig for min del, og mye lettere å glemme å ta medisiner..
men om det har vært helgen størst utfordring, så skal jeg ikke klage 🙂

I morgen hadde jeg vel egentlig satt av hele dagen til å bekjempe telefon skrekken, og faktisk bestille meg en time hos legen….men i dag har smertene ikke vært like intense som tidligere…som i går…så pørsmålet er vel egentlig om jeg skal gidde å bestile time da?…hva er vitsen med å få en time, hvis jeg ikke har noe å klage på? hvordan skal jeg beskrive smertene, om jeg ikke kjenner de der og da?…men så kan det jo henne at når tirsdagen kommer, så kommer smertene like sterkt tilbake….nei uff, jeg bør bare ringe, og si det som det er…håpe å få en time denne uken, og gå til den…og det er mer en nok andre ting jeg skulle tatt opp med legen uansett, så det er ikke en bortkastet time egentlig…

Trening i morgen høres derimot ennå mindre fristende…..off…jeg får se ann når jeg våkner tror jeg :p om jeg våkner 12:30 i morgen å, så er det forsent…jeg rekker ikke det til kl 13 😛 ikke engang om kontakten min hadde hentet meg:P
Om jeg ikke dukker opp på trening i morgen, uten å sende henne en melding, blir vel også feil :p jeg som er så pliktoppfyllende, og flink til å gi beskjed….jeg nevnte det til henne sist vi snakket sammen, at en ting kunne hun være sikker på…om jeg ikke tar telefonen, eller svarer på melding, eller ikke sier i fra at jeg ikke kommer på trening/gågruppe…da bør varsellampen lyse…da bør man reagere:P for jeg skal omtrent ligge bevistløs før jeg ikke svarer på en melding eller gir noe som helst tegn til liv…

Men nok om det…..

Nå skal jeg legge meg og se noen episoder til av WILFRED!!! genial tv serie btw !!

        

Elijah Wood har blir voken man 🙂

 ………….»In general, pride is at the bottom of all great mistakes» ………….
– Steven H. Coogler

 …………. »Anger as soon as fed is dead–tis starving make it fat» ………….
– Emily Dickinson

Legg igjen en kommentar

