And Then The Weekend Was Over….This Weeks Tumblr Photos

Standard

 

Det gjør meg så inn i helvete forbanna når mennesker som sannsynligvis aldri har krøpet rundt på badegulvet med angsten dunkende i mellomgulvet, stått ved sporet klar til å hoppe, vært våkne fem døgn i strekk, sittet med kniven mot strupen, fått tvangstrøye på lukket avdeling, foraktfullt sier at «vi må akseptere at livet ikke alltid er gøy. Vi må også kunne ha det dårlig.» Fuck you. Som om stavgang og gulrotjuice og klemmer og oppbyggelig litteratur skulle kunne løse hele greia. Som om angst og depresjon og selvmordstanker først og fremst er en holdning.
– Ann Heberlein

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

And on that depressive note….lets cheer it up a bit…

And always remember this :

Peace out!

 

2 responses »

  1. Hoi. Har bladd i gjennom bloggen din litt. Ser du er opptatt av bilder om dagen. Bilder kan si mye. Men det kan ord også. Og du er flink med ordene.

    Jeg vet ikke hvordan det føles å ha ADHD, men jeg regner med at det er en utfordring. Likevel er det antagelig ikke umulig å leve med, noe som jo bevises gjennom at du er her og skriver blogg. Så fortsett med det. En ventil kan vi alle trenge. Og det er sikkert mange unge som trenger å identifisere seg med noen også, men ikke har noen de kan speile seg i. Du kan jo være en som tilbyr noe slikt. En som viser at ting går an selv om det gjør vondt, er ikke det verste en kan være.

    Lykke til videre. Jeg titter sikkert innom igjen.:)

    Bjørn

    • tusen takk for veldig hyggelig kommentar:)
      Det er aboslutt overkommelig å leve med ADHD,og selvom det kan gjøre vondt, og virke umulig fra en dag til en annen, så kommer man seg utrolig nok igjennom det:)
      Prøver å fokusere på de positive tingene i livet. Men også huske på de vanskelige utfordringene vi alle kjenner på i hverdagen i liten eller stor grad. det hjelper hvertfall for meg å få lettet litt på trykket noen ganger, ved å blogge, samtidig som jeg håper kansje jeg når ut til noen hvertfall, og minner dem på at livet er ikke alltid så fantastisk som mange tror, uten å svartmale virkeligheten :p

      Så takk skal du ha for en veldig fin kommentar, den skal jeg lese hvergang jeg føler livet butter i mot 🙂

Legg igjen en kommentar

