Sliiiiten:'(jeg orker ikke…

Standard

Jeg er såå trøtt, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg… 😦

Jeg vil bare legge meg ned å grine…så trøtt er jeg….helt ødelagt egentlig…vet nesten ikke om jeg sitter eller ligger, eller står…
Og jeg skal på spinning i dag?…jippi…not….

Helt forstyrra nesten….men jeg satt meg ut i solen i sta, tenkte jeg orker ikke engang å røyke nesten…og jeg orka nesten ikke heller….var nesten slitsomt å holde røyken liksom…-.-

Men med litt god musikk på øret, så ble hummøret hvertfall litt bedre…men jeg er sliten fordet…

This slideshow requires JavaScript.

   

Det ble til at jeg tok det ene tube sjerfet selv, for jeg likte det 🙂 det var driiiit deilig, og jeg syntes det var veldig fint ^^
Haha, kansje jeg sku blitt »hals modell»? hihi….helt absurd egentlig…men høsten for et år siden, kunne jeg vel knapt se min egen hals…da gikk ansiktet og halsen i ett liksom….usj, fæle tider…men nå siden 2012, har det bare gått nedover på vekta, og desverre tar det ikke på de stedene jeg kunne ønske, men jeg skal være veldig fornøyd med at det tar på ansiktet og halsen også da 🙂 det er en rar følelse å kjenne halsen sin, og at det faktisk går bein fra brystet og opp i halsen,og opp til haken og resten av ansiktet 😄 latterlig jeg vet….men jeg er kansje latterlig da…:p
Hverdags glede:P små barn, små gleder…thats so me!!

Jeg ble medlem av mental helse ungdom, og mental helse (for voksene) i dag….!
Og i den forbindelse, bestilte jeg meg også et armbånd…

2 responses »

  1. Jeg føler virkelig med deg, har en sånn dag selv. Hvorfor er mandager alltid så dumme??
    Men du får prøve å gjøre hyggelige ting idag som får deg i bedre humør! 🙂 Så håper jeg dagen blir bedre enn den startet 🙂

    Klarte du å dra på treninga eller?

    • du sier noe der..mandager kommer som et smell, gang på gang…overgangen fra helg til ukedag er kjip…det ble trening på meg, uvell,sliten og feber av alle ting, men likevell tråkka jeg som et uvær på sykkelen:p det ble bedre,var i byen noen timer med venniner,så formen er litt bedre 🙂 håper dagen har utviklet seg til noe bedre for deg også? 🙂

Legg igjen en kommentar

