Hvor i all verden ble det av helgen?

Standard

 

Helgen har nok en gang bare forsvunnet fra meg…fatter det ikke….det er vel en positiv ting regner jeg med? att tiden går fort…?
For da slipper man hvertfall å tenke at tiden går sakte…jeg vet nesten ikke hva som er bedre….føle tiden står stille? eller føle tiden forsvinner uten deg?…
Det er helt uvirkelig å tenke vi er halveis inn i september alt!!!da jeg var på forværn 28 August, og fikk en dato (slutten av november), kjentes det omtrent uoverkommelig bare å komme seg igjennom neste uken…hele september…for ikke å snakke om hele Oktobor!!! men nå…nei nå,kunne jeg ønske det ikke gikk så fort…det nærmer seg med stormskritt, og det skremmer meg!!!jeg er kjempe redd!!!vil ikke tenke på det engang…hjerte slår ekstra fort hver gang jeg går i postkassen,for jeg er så spent/redd for at det skal ligge et brev der fra fekjær,med en fast bestemt dato!!!! HEEEELLLPPPP!!!!

Men..: en dag om gangen!! det er mitt motto for nå…min eneste mulighet til å overleve ventetiden….ventetiden på det jeg egentlig ikke vet hva er…livet?…nå spinner tankene rundt i ring her, og blir til en kjempe stor krussedull, så jeg må slutte å tenke nåå!!

på lørdag var jeg på strandtorget, og kjøpte ny sjorte,2 t-sjorter og 2 sånne »tube skjerf» eller hva det heter 🙂

imageimageimageimage

 

 

 

 

Fikk også besøk av mamma,pappa og nevøen og niesen min på lørdag 😀 koselig var det:) selvom jeg skal innrømme, jeg var helt tappet for energi og alt egentlig etter…men jeg lot det ikke stoppe meg!! jeg ble med Dorthe på strandtorget,jeg var sosial og dro på mini vors hos en vennine i 2 timer,og jeg så på 2 filmer med Dorthe på kvelden…selvom jeg egentlig ikke oppfattet ommtrent hva jeg drev med etter kl 16…:p
Så ‘the cabin in the woods’, en meget spesiell film…twisted…rar…komplisert….prøver for hardt….ender som en krussedull av kaos…litt som hodet mitt egentlig….men jeg syntes den var okei…
Så så vi på ‘what to expect when expecting’, og den falt virkelig i smak 🙂 knall bra!! veldig morsomm! garantert en god latter 🙂

Jeg fikk noen fine ting av mamma og pappa når de kom på besøk:)
De hadde vært på Hadelan glassverk, sist de var hos meg, og kjøpt noen veldig fine ting 🙂
Te-lys holdere,6 serverings skåler (til is for eksempel),oval serveringsfat,rund serveringsfat,og en stor glass skål,og en litt mindre glass skål.

imageimageimageimageimage

Alt er matchende, og jeg syntes det var nok så elegant, samt godt einet til hverdags 🙂

Nå er det ikke så lenge igjenn til kl er 17, da skal jeg visst på kino med Dorthe å  se ‘som du ser meg’ ! jeg gleder meg til å se den filmen!

I morgen er det atter en gang mandag…-.- trening kaller….spenst…spinning,styrke….jippi!-.- men fler jeg kjenner skal være med denne mandagen, så da blir det vel litt mer artig, og lysten til å dra meg selv bort dit er noe forsterket…..håper vi.:P

Ha en fin søndag videre 🙂

5 responses »

  1. Skjønner godt hva du mener med at tiden nesten går for fort, jeg skjønner ikke hvor dagene blir av!!
    Men så mye fint du fikk 😀 Så morro!
    Hørest ut som om du og venninna du har masse fin kvalitetstid sammen. Selv om det kan bli vanskelig og utmattende noenganger, så merker man hvor mye sånt betyr 🙂
    Godt å ha ei ved siden av seg!

    Ha en fiiiin uke 🙂

Legg igjen en kommentar

