Lørdag…?..»gjesp»

Standard

Jeg begynner nesten å bli lei av å skrive at tiden flyr avgårde…men det er ikke annet jeg tenker….tiden flyr jo faktisk avgårde…og det helst uten meg….I går husker jeg knapt hva jeg gjorde…møte med kontakten i kom. og vi fiksa helfo greiene, for siste gang (bank i bordet), og slo av en liten prat. veldig greit, siden psyk. er syk,og det er en stund til jeg ser henne igjenn….
Var i byen en tur,kaffe med en vennine, koselig 🙂 klarte gå igjennom hele gågaten og helt til rimi ved bare å kjøpe noe fra EN butikk!! go me! 😛

Dorthe og jeg lagde oss middag i går;

image

og så på ‘Paranormal activity’, Norske talenter, og ‘ Get smart’….;)

I dag skjer det ganske mye tror jeg…føler jeg…
Er egentlig drit sliten,og ønsker mest av alt en kjempe kjedelig helg,hvor jeg kan ligge i senga hele dagen,hele helgen, og bare sove!!!-.-
Er så utmattet….så sliten at jeg ikke skjønner det selv nesten….
Men men….sove kan man gjøre når man er dø.

Kl 13 ca isj, håper jeg….kommer Mamma og Pappa, og niesen og nevøen min på besøk! veldig blanda følelser….gleder meg til å se niesen og nevøen min igjenn…har ikke sett dem på 3 mnd 😦 så det begynner å bli en stund siden:( ❤
Ellers er jeg stresset og gruer meg også til besøk…stressende..mas…
Etter besøket, så bærer det vel til strandtorget en liten tur med Dorthe, før vi ender opp på ett eller annet vors et sted:p

Så jeg tror ikke jeg skal kjede meg hvertfall….
Kansje se ‘ Som du ser meg’ på kino i morgen?… 🙂

God helg, og len dere tilbake, og nyt denne sangen!!!<3

Legg igjen en kommentar

