Gi meg tid..Jeg er sliten nåå!!

Standard

Egentlig er jeg utslitt…

Egentlig orker jeg ingenting…

Egentlig er jeg skuffa over meg selv…

Egentlig vet jeg ikke om jeg lever…eller eksisterer….

Fikk besøk av storebror i går. det var koselig:) sushi og en liten tur på byen:)

Etter broren min dro, i dag tidelig, visste jeg ikke hva jeg skulle finne på egentlig…skulle på Tupperware party senere i kveld, men det var mange timer til….men på ett eller annet vis, forsvant tiden fra meg som vanlig…Dorthe kom på besøk i 4 tiden, og vi klarte å rote bort 3,5 timer på youtube….so much for that movie we were gonna watch :p….i morgen skal vi ha film kveld, så da skal vi vel se paranormal activity,eller the blair witch project….vi dro på tupperware party, og det var ganske gøy syntes jeg…første gangen jeg er med på det…ble noen kroner fattigere, men fikk gjort unna noen julegaver etc ^^

Dro på Bingo’n etter det, for der var det quiz kveld, og jeg liker egentlig quiz da, så dette måtte vel være no for meg?….kom litt sent men fik med siste del av runden..vanskelig spørsmål gitt…skulle gjette hvilket språk hun arrangøren snakket, med en trønder dialekt…gaaaad, det er vanskelig nok å forstå hva dem sier på NORSK!….også trodde hun det ville hjelpe om hun fikk hjelp fra en som snakka totning..-.- haaaallloooo!!.

Dro hjem, og nå er jeg her….

Jævelig støl i hele ansiktet i dag føler jeg…smilt for mye? helt serriøst, jeg har vondt i skinnnen og kjeven liksom…og tenna og ja hele ansitket egentlig…jeg føler jeg biter tenna mye sammen,noe som strammer i skinn beina, så kansje derfor jeg er så støl der nå?….også er jeg veldig støl rundt øya,og pannen….

Lurer på om jeg er på vei til å utvikle en tvang med å nappe øyenbrn..??….jeg liker »smerten», eller det er ikke vondt egentlig i det hele tatt, men jeg liker følelsen da, når man napper…jeg kobler helt ut når jeg driver med dette…soner ut….jeg burde virkelig finne en annen måte å takle hva enn dette er jeg prøver å takle….før jeg faktisk ikke har øyenbryn igjenn…hjelp, det hadde ikke vært noe pent tror jeg….

Føler også jeg er på vei til å utvikle en tvang rundt vaksing…føler stort behov for å vaske ansiktet ofte…hele tiden helst…akkuratt som jeg kan se og føle at en kvise er på vei eller noe, så må jeg stå å skrubbe ansiktet og smøre på hva enn det er for noe fra apoteket…lukten er så sterk den kveler nesten luftveiene når man tar det på….og føler jeg at jeg har vasket ansiktet nok ganger en dag, begynner jeg å pusse tenna hele tiden…flere ganger om dagen…altså gjærne 4, eller 5 ganger…noen ganger mer…

Herreguuuud, hva søren skjer med meg?

Jeg er fanken meg også støl i henda…alltid støl….støl når jeg våkner nesten…skjønner jeg støl i henda etter en hel dag med blogging og pc forbruk, men i det siste har det ikke vært tid til å ligge i sengen hele dagen og drive med slikt…likevel er det så ufattelig vondt at jeg nesten ikke klarer å skrive sms på mobilen…jeg må mobilen på en merkelig måte, og bruker noen ganger ring-fingeren,eller faktisk ventsre hånd i stede, for det gjør det så vondt….i skrivende øyeblikk har jeg måttet endre på stillingen min 4 ganger, for det skjennes ut som håndledde holder på kneke av….og smerten stiger helt opp til skulderene…

Nå vil jeg egentlig aller helst av alt i hele verden, bare sooooooooooooooove!!!! slutte å tenkte for faen!!!

Sove heeeelt til…..jeg vet egentlig ikke….for hva er det jeg venter på?….

I morgen skulle jeg egentlig til psyk.men neeida, ho er jo sjuk….og det er som regel de gangene jeg trenger folk mest, at de er syke 😦 så da er det ikke før tirsdag om 2 uker før jeg ser henne…herreguuud, dvs da,at det er 3 uker siden sist….myyye tanker og spørsmål og fortvilelse generellet, som jeg gjærne skulle fått sluppet ut, og da gjærne med henne i rommet…men men, da får man gjøre det beste man kan ut av det, og prøve finne andre mestrings strategier…..men igjenn…hvorfor egentlig?hvofor gidde det?

Skal bort på kontoret til kontakten i kommunen, og printe ut no papirer, og få sendt avgårde div ting,slik at helfo kan gi tilbake de pengene som egentlig er mine….

Så drar jeg på butikken,og handler sikkert,for da er vel Dorthe straks ferdig på jobb, og da drar vi t meg, og lager mat og ser film 😀

Fra spøk til revolver……nå kjenner jeg meg sløv, og slapp, og litt god sammtidig….endelig…medisiner tar tid noen ganger…
Men hvertfall….i det siste så har alt bare skjedd så fort, eller over hudet mitt liksom….for jeg prøver å tenkte tilbake til hva jeg har gjort tidligere i uken etc, men jeg klarer det ikke…og det gjør MEG vondt!
blææææææææ, øyelåkka kjennes tngre og tyngre ut, så nååå avslutter jeg!

Namaste, bitches*

Legg igjen en kommentar

