»Over Stokk,Over Stein,Langs Livets Landevei»

Standard

Det var ikke så ille å stå opp på en onsdags morgen,og sitte i solen 🙂 hvaertfall da solen skinner rett på deg 🙂

Morgensolen lurer meg litt, sammtidig som jeg er en opptimist når det kommer til shorts! I ♥ Shorts!

Egentlig skulle jeg slutte med shorts til 1 September, men siden været var så forbausende fint i dag, kunne jeg ikke motstå fristelsen:)

Fikk tømt oppvaskmaskinen i dag, før kl 11 faktisk!! egentlig hadde jeg ingen prestasjons angst for at kontakten min skulle komme innom i dag,
But anxiety got the better of me…-.-

Fikk ordnet litt mer opp med HELFO og alt det der, og fikk overtaket på telefonskekken 😀
Men ennå er det par ting som må ordnes, men til fredagen såååå skal alt være gjort!
Da håper jeg at jeg får igjenn litt penger som de skyller meg…så kan det ble jul i år å^^ :p

Var med på gågruppa i dag, som de fleste onsdager tidligere…var koselig, ble litt bedre kjent med noen. følte meg et snev lurt da vi gikk,for jeg trodde vi skulle gå ‘den vanlige runden’ altså den runden vi har gått flest ganger…men ettersom tiden gikk, så endte vi opp lengre og lengre ned ved mjøsa, før jeg forsto at vi ikke gikk den ‘vanlige’ runden..jeg hoppet av ved strandtorget, og møtte Dorthe..hadde ikke dårlig samvittighet for det, da hadde jeg faktisk vært å gått i en time alt..fra jeg gikk hjemmefra..

Traska litt rundt på strandtorget, og jeg klarte å komme ut derifra med 0 poser!!!helt utrolig!!!kjøpte ingenting!!!
mye mulig det skyldes at jeg er heeeelt blakk:/ eller som jeg liker å tenke; øvd impuls og selvkontroll 😀

Så nå har jeg akkuratt kommet hjem, rukket å lese to veldig bra blogg innlegg,og en artikkel, snart rukket å blogge ferdig selv, også er det på’n igjenn…hoppe i dusjen, før storebror kommer på besøk 🙂 skal på roadtrip til gjøvik,også skal vi bare slappe av resten av kvelden (regner jeg med)
Blir kjempe koselig å se igjenn storebror 😀 <3<3

runder av med ennå en artikkel, jeg synes dere bør lese…:)

Ha en fin dag videre!

Back to school!

Back To School

»Hva er utfordrende atferd i skolen opprettholdt av? Som om det skulle være et entydig svar på det.»

»Her gjelder det for læreren å ha både tid og tålmodighet, samt en liten porsjon forståelse av noen enkle atferdsprinsipper»

link til overskriftens sang av Oslo Ess finner du her.

Legg igjen en kommentar

