Livet er ikke bare burde burde!

Standard

image

image

image

Ser jeg burde vasket vinduene også:/

 

Jeg måtte bare ta bilde i dag tidelig,da jeg titter ut av vinduet her jeg ligger i sengen min og hakker tenner…

Solen skinner!!!wow!!!jeg trodde jeg aldri skulle se den igjenn….:)

Skal ikke klage, når den først er ute….kansje det kan bli en en okei gå tur i dag likevell…?

huff, nå burde jeg ikke ligge her å sløve….jeg burde tømme den dumme oppvaksmaskinen-.- fatter ikke hvorfor det aldri blir gjort-.-

Det er mye jeg burde gjort….

‘Helgen er ikke bare burde burde’……heller ikke uken..:p

 

 

Legg igjen en kommentar

