Etterlengtet brev,sol, og kebab:p

Standard

Tirsdag i dag ja…hvor ble det av mandag..?

Så ‘Bridsmaid’ i går, sammen med to venniner, det var kjempe koselig. artig film også! lo meg skakk!

I dag føler jeg at jeg bare har vimset rundt,og ikke gjort noe meningsfullt….-.-

Stura en stund hjemme,og så TV, og fant plutselig ut at jeg ville laste ned 7 sesonger av Gilmore Girls…så da gjør jeg vel det…kansje det er ferdig innen jeg er ferdig med alle de andre tv seriene jeg ennå ikke har sett på 😄

Skulle dra til en vennine, og på veien ut, måtte jeg stikke huet ned i postkassen….det er 2 uker siden jeg var på forværn på Fekjær, og i dag kom endelig et tegn fra dem! jippi…isj….sto at jeg skulle få benhandling innen utgangen av november 2012..nærmere dato ville komme i eget brev…det er greit nok det, det er det målet jeg har siktet til likevell….men så var det noe ang ‘dine rettigheter’, og da ble jeg litt forvirret, for der sto det jeg hadde krav på hjelp innen 5 november 2012…vil det si jeg har rett til å klage etter 5 november da? jeg forstår ikke helt…

var kjempe koselig å være på besøk hos venninen, og vi satt der en stund…så dro vi å tok sol, og det var hvertfall digg!!!

hihi, klarer ikke slappe av da,så må høre på musikk,og leke med kamera:P
(ps, ja jeg vet øya mine er helt merkelige…skarpt lys,og en defekt på venstre (i forhold til bilde)øye)

Etter det, så gikk vi å kjøpte mat…de fleste skulle sitte der å spise, men jeg bestilte en kebabtallerken,og gikk hjem…var innom butikken også..(ingen fornuftig handel ble gjort i dag heller)

Kom hjem,og skulle sette meg ned å kose meg med denne kebaben da…for nå var jeg så sulten jeg trodde jeg skulle svime av flere ganger i byen tidligere…litt vell sugen på noe ordendtlig maaaaat, siden jeg ikke husker hvordan det smaker…sjokolade/potetgull »dietten» er det jeg har levd på den siste uken eller noe..:/ det er ikke av »eget valg» egentlig, bare så det er sagt! matlysten er ingen venn…ingen god sammarbeidspartner akkuratt..

                                                                                  

                  Før jeg spiste: kansje ikke veldig fristende?:p                      Etter: tja,ser mer ut som jeg bare har flyttet litt                                                                                                                                           på maten…men jeg klarte ikke mer…
Satt i kjøleskapet hvertfall.

Ellers snakket jeg med pappa i dag,og plutselig har de planer om å komme å besøke meg (igjenn) til lørdagen, men med tanteungene 🙂 det blir kjempe koselig å se igjenn nevøen og niesen min <3<3<3 iiii, gleder meg til å klemme godt rundt dem! <3<3<3

Jeg bør få ut fingern, og kansje tømme denne oppvaskmaskinen snart..-.- for være grenser for hvor lenge det skal stå å tørke…greit at det ser litt okei ut, da kontakten min kommer en tur innom i morgen…damn, kom på, jeg burde også ha fått regna på disse tallene, og regningene osv ifht helfo innen i morra…men fanken å treig jeg er…:( finner aldri lysten liksom…

Ellers skjer det ikke noe mer spennende i midt liv hvertfall….
Så jeg kan runde av med noen nye linker, til viktige artikkler….

Skulle gjerne hatt en unnskyldning fra skolen

PREGET AV BARNDOMMEN:34-årige Hans ble plaget av skolekamerater fra
1.klasse til han begynte på videregående. Han har verken hatt råd eller
selvtillit nok til å gå rettens vei for å få en beklagelse fra skolen, som han
mener ikke gjorde nok for å stoppe mobbingen. Foto: Tor Erik H. Mathiesen

Tester trening på pasienter med rus og ADHD

I tre måneder har pasienter i Bergen med ruslidelse og ADHD-diagnose svettet for å se om trening hjelper.
Frafallet i pilotgruppen var høyt.

Fortvilte foreldre med dyslektiske barn: – Hvorfor følger ikke skolen opp?

Tirsdag fortalte Marianne Kufaas Sæterhaug (17), som er dyslektiker, sin historie på God morgen Norge.
Fem dager i uka i 11 år har hun opplevd manglende forståelse fra skolen.

Namaste,Bitches 😉

Legg igjen en kommentar

