I’ll Pretend You’re Not Hurting Me..

Standard

So much drama, so many fights.
So many egos and so many lies.
All wrapped
around some peoples aura.
But it only gives me nausea.
I wish I had this
magical word,
that would make this all stop.
But all what happens is
people getting hurt,
and one of my tears is just another raindrop.

~~~~~~

One of these days, I’ll grow old, I’ll grow brave.
One of these days, I’ll grouw old, I’ll behave.
One of these days, I’ll grow old, and I will care.
But untill that day, I won’t be aware.
~Rozemarijn van Essen.

Faen assa…..jeg er så svak…konsentrasjonen er en fin ting du…
jeg sku gjort hva som helst for å få 1 dag hvor konsentrasjonen og resten av hodet kan komunisere, og sammarbeide…bare for 1 dag liksom!

det gikk bra en stund, jeg er nesten ferdig med andre episode av cougertown (sesong 3)….men så datt jeg helt ut…nesten ut av senga…-.-

Plutselig…heeelt plutselig….kommer det rare tanker i hodet, sånn som jeg ikke aner at skal komme…som jeg nesten ikke aner at kunne komme…at jeg faktisk tenkter det og det og det….helvete assa…blir så sint…blir så lei meg…det er vonde tanker…smertefult!!som faen!!

jeg føler meg små paronoid på en måte…nei på ingen måte…nei faen assa….

hvorfor tenker jeg?

plutselig dukker det tanker opp i hodet mitt, som stille det store spørsmålet…..lever jeg?

hva er det jeg egentlig driver med? er jeg egentlig verdt noe? lurer folk meg? er noen egentlig glad i meg? betyr jeg egentlig noe for noe? eller er jeg bare ennå et dumt offer for dere menneskers psyke spill?

jeg tror aldri på noen lengre…jeg vet ikke om dere lyver…hva faen liksom?…samma om du sier du er glad i meg…jeg tror deg ikke…og derfor gjør jeg alt for å ikke bli glad i deg tilbake…det er ikke forde jeg misliker deg som person! det er min måte å prøve å dempe den intense smerten inni meg, som skraper meg innenifra, og klorer seg vei igjennom huden,og venter på å få komme ut…

jeg bare klarer det ikke!!! jeg vil ikke tro på dere! for jeg vet det er snart over…og da er det bare ennå en ny runde med dette…

men jeg vil!! jeg vil tro dere….jeg vil virkelig tro og føle det med hele mitt hjerte….men smerten er for stor…smerten kommer bare ved tanken over å ha lyst til det!!! hjerte mitt husker alle gangene jeg har gjort det, og hvor vondt det er etter….huet husker ikke…aldri….men hjerte…den glemmer aldri..damn, jeg sku bare revet ut hjerte noen ganger…lagt i frysern en liten stund, da jeg vil leve kunn på instinkter fra hodet, også kan jeg hente frem hjerte igjenn, en dag jeg trenger det…

trenger man egentlig hjerte? …..jeg har ingen vansker med å vise følelser…til noen..å vise et menneske jeg er glad i dem..si det til dem…det er ikke noe problem…og det føler godt når man gjør det også! men jeg vil ikke høre det tilbake…samtidig som jeg vil….jeg vil jo mest av alt høre det tilbake så klart…but no one stays in your life forever….så hva er vitsen med å bli glad i noen?når du veeeet så jævelig godt at det ikke vil være slik for alltid?….

nå gidder jeg faen ikke deppe mer over dette, jeg tar meg to minutters frisk luft,kansje jeg roer meg litt, og kan trekke tilbake inn i cougertown…det hadde vært veldig kjekt nå….for akkuratt nå, føler alt forsjeves, og veriløst,og meningsløst,hensisktløst…TOMT!

alt er tomt

Heartbreak Quotes

Legg igjen en kommentar

