Da var den helgen over..

Standard

Det er ikke mye å oppdatere fra min verden egentlig…helgen har sust forbi på en eller annen måte…og gått mye bedre en sist…ingen smell eller sprekker denne helgen! go me! lol…
Glemt hvor lite alkohol jeg tåler…litt vel lenge siden kansje…og ikke spist no hele dagen, da er det ikke rart jeg våknet med en hei dundranes hodepine i dag tidelig…..men jeg lot det ikke stoppe meg!! jeg har vært flink i dag, jeg har vaska klær,heng opp klær, bretta klær som har hengt der en uke nå, jeg brukte bortimot nesten en time på støvsugingen i dag…i alle kriker og kroker..det var på tide egentlig….*flau*….
satt på oppvaskmaskinen, og nå står den og »tørker», så vi får se hvor lenge den står slik, før jeg klarer å tømme den…det pleier som regel ikke å skje før det ikke er mer plass på benken til alt det skittene…huff, ikke bra jeg vet…

Skulle sette meg ned å regne på disse penga som helfo skylder meg…men…så langt kom jeg liksom ikke…jeg rydda hvertfall alle papirene i permen, og sånn, men bare jeg så på de egentlig, så ble jeg stresset,og urolig..nesten skalv av stresse liksom, så jeg pakket det pent bort,og tok meg en røyk….heldigvis for meg, kommer ikke kontaken min i morgen alikavell,for å hjelpe meg med dette, så vi skal gjøre det på onsdag…kansje jeg faktisk har fått regnet på det til da…eller kansje ikke :p

Nå var det ikke vondt å krype under dyna, med deilig rent sengesett, og ny dusja, og skal bare slappe av i kveld! ingen blogging *bank i bordet*, ingen loking på nette….nei, jeg skal se på enten cougertown sesong 3, eller en film tror jeg.!!! nei jeg tror ikke, JEG VET!!jeg SKAL!!!!! jeg MÅÅÅÅ!!! for helsa sin del :p

Trening i morra egentlig??…..vi får se…verken de jeg pleier jeg å dra med skal(tror de har slutta egentlig med det), og heller ikke kontakta mi, så det blir liksom ingenting som gjør at jeg har lyst å dra…OOOOGGGGG det er meldt regn…-.- vi får se…kansje jeg har et annet syn på det i morgen tidelig 😀

men nå snakker jeg bare tull og tøys, og alt er meningsløst rot, så jeg runder av med noen kloke ord og god natt 🙂

Legg igjen en kommentar

