Litt Vel Full Ble Man Plutselig

Standard

Det ble en liten tur til en vennine, på andre siden at mjøsa….kjempe koslig:)

må undskylde alle skrive feil tc, nå, for jeg skal ærlig innrømme jeg er ikke 100% edru…:/
Egentlig kan jeg vel innrømm jeg er 0% edri i skrivende øyeblikk…

 

var kjempe koselig å være på vors (som bare ble vors,og ikke noe mer en det egentlig) selvom om dorthe ikke drakk..jeg hadde vist ingen problem med å hive innpå med alkohol da….

siden jeg ikke hadde spist noe som helst i hele dag,så gikk vel alkoholen rett u huet på meg…noe jeg absolutt kjenner nå……oh how classy i am:P

men var ikke sååååå ille, vært fullere før…..men kjenner jeg er JÆVELIG glad jeg ikke dro på byen nå, for daaaaa!!! da hadde alt gått til helvete og litt til!!! :/

geleshots er driiiite artig hvertfall!!

kom i årat med en som tar 3 året vernepleieren, og fant senere ut at det var 2 til i jentegjengen som også studerte det…
Jeg lærte et par nye ting,samt som trangen til å studere verneplaieren steg inni meg!!!! 90% av det som ble delt i plenum, og på to-mans hånd, det visste jeg liksom fra før…..erfart fra før…..og litt nytt lært jeg også da:)

uuuueee, nei….nå må jeg hive innpå med noe mat, før det snurrer heeelt rundt for meg her 😦

bilde skulle egentlig reprensentere byen @ night, men var ikke så lett å ta bilde mens Dorthe kjørte…
eller var det når vi sto på plenen, og jeg bar ikke klarte å holde mobilen stille?..
æsj nå er jeg uggen som faen, nå kan man være etterpå-klok, og tenkt man skulle stoppet da og da…:(
HELVETE!!!jeg hater alkohol!! jeg hate fylla!! jeg hater alt!!!:(

image

Legg igjen en kommentar

