Hoppbakken Lyser Jooo!

Image

 

La merke til at hoppbakken lyste igjenn, i kveld, og ønsker vel høsten og vinteren velkommen…
Det kan jo henne den har lyst noen kvelder tidligere i uken, men det er hvertfall første gang JEG ser den lyse opp etter sommeren 😀

Ekstra glad nyhet!!- Senkveld igjenn!!! var kansje på sist fredag å?…jeg vet ikke, men jeg er glad det er tilbake:D
Det er helt sikkert masse annet som skjer ut i verden, som jeg ikke har fått med meg ennå, men så kan man ikke få med seg alt heller 🙂

Namaste,Bitches

Legg igjen en kommentar

