Hvor Blir Det Egentlig Av Tiden?Når Man Ikke Vet Man Har Gjort,Virker Det Meningsløst..

Standard

tiden løper fra meg…eller er det jeg som løper fra tiden?….
det er faktisk ikke godt å vite…
jeg finner ikke svaret,om jeg så leter i alle kriker og kroker…ikke nå omdagen hvertfall.

det er ennå godt jeg har oversikt over de fleste avtaler…så jeg kan minne meg selv på hva jeg egentlig har gjort fra dag til dag…tiden fra man står opp til man går å legger seg virker nesten meningsløst…når man sover,da vet man hvertfall hva man bruker tiden på….

image

på tirsdagen så var dorthe på besøk,og vi lagde suppe,og så på ‘the dictator’…jeg glemte visst å skru av
platen etter vi hadde spist,og oppdaget ikke det før par timer senere…ops…ennå godt jeg brukte den ‘gode’ gryta…det gikk bra,og gryta er som ny igjenn:)

onsdag var det gåtur og filmkveld igjenn med dorthe…da så vi silent house…intens film,men vet ikke helt hva jeg syntes om den…måtte lese forklaringen av alle metaforene for å virkelig forstå den.

Resten av Onsdagen aaaaner jeg ikke hvor ble av…rett og slett….

Eller joooo, kvelden og natten ble brukt på, hva som skulle bli en kort feedback på et blogginnlegg, som etterhvert utviklet seg til et godt utganspunkt til en bok….skrev i 4 timer, og ennå vart jeg ikke ferdig…

Ellers en utrolig ubehagelig natt,med merkelige halusinasjoner/sanseforvirringer/vrangforestillinger av no slag?..både så og hørte ting som ikke var der…og ting som var der, det var ikke som det skulle…jævelig ubehgalig om jeg si det selv…
Det er da kjempe lenge siden jeg opplevde dette siste…? trodde jeg var ferdig med dette?…

Jeg hadde tydligvis sovnet tilslutt da, for jeg våknet nå hvertfall i 8-9 tiden i dag tidelig, og var temmelig trøtt!

prøver å få alt på plass med Helfo, noe jeg trodde jeg hadde…men nei…
Ennå er ikke ting som det skal iforhol til betaling av medisiner etc…
Så nå må jeg igjenn, sitte å regne på alt fra de siste mnd, og manne meg opp over helgen, til å ringe helfo og bli ferdig med dette…
Jeg skulle ringt helfo for mange mnd siden…jeg vet jeg skulle gjort det…-.-

Ellers var jeg for første gang ever, på kafe med kontakten min fra kommunen..
første gang jeg gjør noe ‘så normalt’ med en kontakt 🙂 kjempe koselig!!!
Også er hun bare verden beste, som sa hun skulle komme på mandag, og hjelpe meg å ringe helfo etc, og få orden på dette:)
hun er jo kul fordet, om hun ikke hadde sagt hun skal hjelpe meg:) hehe

Så var jeg på strantorget med dorthe i dag…jeg har ikke vært der på guuud veit hvor lenge…noen månder nå..
Jeg husker nå hvorfor jeg ikke drar dit…
Jeg blir blakk av det…
men jeg trengte en bukse da, så jeg kjøpte en bukse fra carlings:)

image

plutsselig syntes jeg også at jeg trengte en rutete sjorte til…jeg hade jo ikke blå fra før…daaaa. 😛

image

H&M, 200kr.

Nå som jeg hadde en fin bukse, og en fin sjorte, fant jeg visst flere gode grunner til å måtte kjøpe en cardigen også..^^

Carlings, ordinær pris: 699,-
Jeg betalte: 210,-

Fint med 70% salg 😀

Jippi!!!jeg glimter til igjenn!!! blitt veldig flink til å kjøpe ting på salg:D

Etter å ha tråkket rundt der i 2 timer, var vi veldig slitene,og blakke…så vi konkluderte med at det var på tide å dra hjem.

siden jeg kom hjem, har tiden igjenn forsvunnet fra meg…

OMG, herreguuud, jeg sverger,jeg så på klokken for 15 min siden, og da var den 22..også ser jeg nå, og den viser 00:10 ?!?!?!?!

I huleste?!?! er det noen som messer med huet mitt??stiller klokken på pc’n og mobilen??kødder med tiden??kødder meg huet?

Nei, huff, det er til å bli gal av mindre…

Jeg ble endelig ferdig med »minislevbiografien» min, som egentlig skulle være et kort svar til blogginnlegget…

Om du er nyskjerrig på hvilket innlegg jeg snakker om, så kan du jo klikke her 🙂

Jeg har ennå ikke »rukket» å spise noe i dag, og faktisk, for engang skyld, kan jeg nesten si det er 100% sannt!
jeg har faktisk ikke hatt tid….
vært on the go fra jeg sto opp, til jeg kom hjem i 17 tiden..
Og jeg skulle egentlig bare kjekke facebook, før jeg skulle lage meg noe mat og se på hotel cæsar og bare slappe av…
Men det kjedde jo ikke….
Jeg blir så sugd inn i ting, at jeg glemmer alt rundt meg…
Jeg har kunn tatt 1 røyk fra jeg kom hjem 17, til nå 00:17..
wow..7 minutter går fort når man blogger..

så det er ikke engang at jeg setter mat langt ned på prioriteringslisten, som ofte er tilfellet…nå hadde jeg ikke tid til å røyke engang, og da har jeg virkelig henndene fulle med andre ting!!!

huff, sååå mye jeg skulle gjort i dag, i tillegg til alt jeg allerede har gjort…-.-

Men som jeg resonerte til i mitt hode, heeelt på egen hånd ^^,

Det kommer en dag i morgen…

Helgen kommer også…og jeg som er så ufattelig glad i helg da…(not)…da er det kansje greit å spare noen av disse gjøremålene til da…

Kansje klare å unngå å gå på et like stort smell som sist helg…

Forresten, på FEM nå, går ‘forbindelser’…noen som har sett det før?
Av det lille jeg har fått med meg i bakgrunnen, virker det egentlig litt innteresant..
En kontinuelig videoblogg på en måte, hvor man kommer nærmere en mærmest, forkjellige kvinners hverdag.

 

Legg igjen en kommentar

