Spinning Er Gøy :)

Standard

 

Litt vanskelig å ta bilde mens man er på spinning:p det gikk unna:)

Mandag i dag….tja..hva skulle man ta seg til i dag montro?…

Etter mye om-og-men, bestemte jeg meg for at jeg skulle sykkle til spenst,være med på 30 min spinning,etterfulgt av 30 min styrke, for så å sykkle hjem igjen.

Jeg dro helt alene, for første gang! ingen av de faste vennene var med, og jeg kom ikke sammen med verken kontakt eller dps etc..

*klapp på skulderen*

Det betyr at jeg selv tok initiativet til å dra:)ingen som kunne påvirke meg, jeg måtte bestemme heeelt selv!

Kunne valgt å ligge i sengen…bare chille, og gi faen…men jeg valgte den litt ‘sunnere’ veien i dag:)

Sovet dårlig i natt 😦 sovnet ikke før halv 4….og oppe halv 9…ikke bra…litt uggen i dag…

Da jeg skulle dra,kjente jeg kvalmen og svimelheten komme…trodde det skulle gå rundt for meg…

Tenkte jeg skulle stå over spinningen,bare sånn for å hente igjenn energi til å delta på styrke bare…

Men jeg satt meg nå på denne sykkelen da,og tok i mer en jeg noen gang har tatt i 😛

En utrolig utholdenhet, som kommer overaskende på…bra kondis? neppe…jeg røyker jo og er generelt utrolig dårlig trent…

Men tja..de siste to mnd kansje, har jeg overasket meg selv….medisinene er nok svaret der…

Gir meg utholdenhet til tusen, og holder kroppen gående alt for lenge, uten å bryte ned…

Ennå ikke spist i dag….og jeg var driiit sulten da jeg dro halv 1…men nå kjenner jeg ingenting…:/

Så en bra økt på 2 timer i dag, det skal jeg være stolt av:)

Møtte på kontakten fra komunen også, og det var veldig godt å se henne…

Spurte hvordan helgen hadde vært, og jeg svarte faktisk så å si heelt ærlig..

Hun oppfattet hvertfall meg riktig…det kunne vel også sees på meg, hvordan helgen hadde vært…

Skal møtes å ta en kaffe på torsdag, sier hun da….jeg synes det hadde vært kjempe koselig, jeg har aldri gjort noe sånt med sånne 😛

så vi får se da…

Jaja, alle tingene jeg liksom skulle få gjort i dag, da jeg kom hjem, og hadde overskudd til de grader..

Ja de må vist utsettes litt…som altid…

Blir vist å stikke ut igjenn….ta en kaffe med en vennina i byen..:)

– lese ferdig håndboken om adhd, jeg »lånte» fra dps

– Se opptak på tv’n…

– Lese ferdig diktsamlingen til Inger Hagrup…

– Endre en del ting på bloggen…

– Henge opp klær…

– Støvsuge…

ja…listen er endeløs…endeløs med viktige og ikke fult så viktige ting jeg skulle ha fått gjort…

I morgen er vel dagen så å si ganske fullbooket da å….

– Gjennomgang av journal på DPS kl 12

– Psyk. kl 13 isj?

– Møte en vennine i byen?…

– Se film med Dorthe  (og da blir det gjærne 2…og me prat,og røyking, og spising…så det tar hele kvelden:) )

Onsdag..?

– Tur…ikke noe mer en det tror jeg?…

Jeg går litt surr i dagene jeg….

nei, nå var det å fyke ut igjenn til sivilisasjonen da 🙂

Namaste, bitches 🙂

 

Legg igjen en kommentar

