Kjøpt Treningstøy!Ja, Jeg har faktisk kjøpt treningstøy!

Standard

Salg på G-sport i dag, og jeg var vist i slaget,så jeg kjøpte en ordentlig joggebukse i dag:) ikke en fra cubus…ikke en baggy sto kosebukse i bomul..
Neeeeida, jeg kjøpte sikkelig treningsbukse:)
DryPlus sies det…»keeps you dry and comfortable during activity»…vi får se da:)
Koster egentlig: 399,-
Men betalte 149,-

Blir ikke dette bra så vet ikke jeg? 🙂

Forran på buksen:)

Mens jeg var så godt i gang, så måtte jeg jo nesten ha en t-sjorte også…:) samme »opplegg» som buksen, og den er faktisk utrolig deilig å ha på 🙂
baksiden av t-sjorten dette her.
Koster egentlig: 249,-
Betalte: 175,-

Ser jeg ikke sporty ut nå, så vet ikke jeg 🙂

Og jaaa, jeg kunne smilt,men men..:p smiler nå i stede da:):):)

Dette var alt på eget inisiativ, og det må være ubevistheten min som forteller meg at jeg skal forsette med å trene…:/

Jeg som ikke er no fan av trening…fysisk aktivitet generellt:p ja, det skal jeg ærlig innrømme…det er ikke no hemmelighet akkuratt…

Men jeg har virkelig glimtet til i det siste, og overasker meg selv hver dag:) okei, nesten hver dag:p

Nå er det bare å spare opp til Nike free run +2,  joggesko:)

Da blir det virkelig bra tror jeg 🙂

Lenge leve utholdenheten !:)

Jeg har stor tro på at dette kan bli noe…et lengre »forhold» til naturen,og spinning/styrke, enn jeg hadde til Elexia…

Tror jeg har slått meg gitt!:p hva skjer med meg? jeg er så ufattelig motsatt av dette:) but i like 🙂

 

Legg igjen en kommentar

