Dont Hate For The Hurt That You Feel,The World Is Just Illusion,Trying To Change You

Standard

  ….Hva har jeg egentlig gjort i helgen?….

Fredag:

🙂 – kafebesøk med vennine

🙂 – hentet sykkelen,og klær jeg glemte jeg hadde

😦 – jaget veps

😦 – »fant meg selv igjenn» igjennom en knekk…

Lørdag:

🙂 – tømt oppvaskmaskinen

🙂 – hengt opp klær,brettet klær

😦 – så ferdig andre sesong av:

🙂 – startet å se første sesong av:

🙂 – pils med vennine i byen

🙂 – spiste sushi

🙂 – så på opptak av Psykakuten (SVT 2, tirsdager kl 20:00)

Lærte en del..skrev tilogmed noen notater!

:)/:( – snakket 1 time med mamma i tlf

😦 – sprakk en bobble eller 2…

Søndag:

🙂 – gått til bensinstasjonen,og kjøpt noe mer en bare røyk

🙂 – snakkt med storebror i 2,5 timer i tlf! kjempe koselig!

🙂 – 20 min intens konsentrasjon mens jeg så på opptak av: Schrödingers katt

Tema: sult som medisin!

Notater ble tatt!…er det nyskjerigheten,eller trange etter studentlive kansje?

Dokumentaren kan du se her

🙂 – utforsket Tumblr i det vide og det brede!

🙂 – Avslutter med et dikt fra Inger Hagrups dikt samling, som jeg også har funnet tid til å lese litt mer av, i dag.

Kjærligheten skal også dø!

Drep meg, sa hun, for døden
eier oss likevel.
Heller enn være forlatt av livet
vil jeg forlate det selv.

Kjærligheten skal også dø
og aldri komme igjen.
Elskede, la meg gå forran
la meg få dø før den.

Legg igjen en kommentar

