Et Meget Dystert But Yet So Honest Innlegg

Standard

image

hvorfor er vi mennesker satt sammen av så mange unødvendige ting?
jeg hater følelser…virkelig hater dem!har et veldig anstrengende forhold til dem…vil meg mere vondt enn godt!
jeg liker dem ikke,ikke engang når det er godt….for jeg vet det fine tar slutt engang…og da sitter jeg atter engang igjen med smerten….jeg vet det så altfor godt!så hvorfor er jeg så svak og synker inn i den hypnotiske transen av godhet?
jeg hater meg selv for det! straffer meg selv for det!
jeg vet ikke hvorfor….synes jeg ikke at jeg fortjener det?joo egentlig…men samtidig nei!jeg fortjener ikke smerten som kommer etter…what goes up must come down som de sier….det er newton som har bestemt det…tyngdekraften….

image

*jeg sprekker…jeg sprekker…jeg sprekker*

*boooom!*

boblen sprakk….
faens jævla boble….
jeg har ikke kontrol over noe som helst jeg…ikke over følelser…ikke over meg selv….

jeg er rett og slett utrolig svak…

svak for følelsene…naiv mot det gode….for atter å bli lurt igjenn…

svak for smerte….klarer ikke engang å bekjempe sprekker…fy faen…jeg er ingenting…duger ikke til noe…
eksisterer jeg egentlig?leve gjør jeg hvertfall ikke….

de siste 3 mnd har vært for gode til å være sanne…jeg visste det!FAEN TA ALT!…..jeg trodde jeg var sterkere nå…

begynnte faktisk å nesten tvile på meg selv…begynnte å »savne» meg selv…den jeg egentlig er…
den dystre pessimist med matchende selvbilde til…

begynnte å tro jeg aldri skulle bli den igjenn….
merkelig at jeg savnet det?hvorfor savner jeg det?ingen liker å ha det vondt,være dyster og mørk?….

jeg liker det ikke jeg heller…
men det er savnet av smerte og gleden av å finne seg selv igjenn…for ting er skummelt når man disstanserer seg fra seg selv…
kontroll!!! sulten på kontrollen…

på en måte tror jeg nå at jeg har tatt over kontrollen over ‘meg’ igjenn,og det er tilfredsstillende…
sammtidig som jeg aldri har følt meg mer maktesløs….
en kontrast som er så skarp og blender meg med alle dens farger…

hva skjer med meg?….jeg er ikke redd…det var jeg før…nå er jeg fryktløs…det som skjer det skjer…

det er helt sant…frykten kan ikke redde meg nå…
som den altid har gjort før…jeg gir faen og overlater alt til høyere makt…er det ment to be så er det ment to be….jeg orker ikke kjempe for livet…for livet assa….for å overleve…

jeg trekker meg stille tilbake,ut av min kropp…setter meg stille ned på sidelinjen og ser hvordan dette går..

jeg har ikke noe å glede meg til!ingenting…jeg vet hva fremtiden bringer…en hel hau med masse føkkings smerte…det er det den bringer..og det er ikke pesimisten i meg som taler…det er fakta faen…realisten som trår frem…
det er sant!det er ingen glede å leve for…dere spørr om jeg gleder meg til det ene og det andre…og helt ærlig har svart: jeg vet ikke…jeg vet ikke om jeg egentlig vil…gjør jeg dette for dere eller for meg selv?
hvorfor få hjelp?
man kan ikke redde en som ikke vil bli reddet

hele livet har jeg levd for andre..alle valg jeg har tatt,har jeg ikke valgt selv…fuck gud som mener vi har fri villje…han ga hvertfall ikke meg det…

er det forde han ikke stoler på meg?er jeg for svak til å ha så mye makt?…fri villje liksom? ikke vet jeg…og ikke gidder jeg bry meg mer om det heller…

baaah….

føler livet mitt seiler forbi uten at jeg selv deltar….verken styrman eller mannskap…kastet på sjøen,og der må jeg ligge i det kalde vannet og kjempe for å holde hodet over vannet…mens jeg ser båten seiler avsted uten meg…

herreguuuuud…tror nesten det er det første negative innlegget på denne bloggen…siden jeg startet i Juli…først negative faktisk…
siste?tviler….vil ikke håpe noen ting…om det er det siste negative/ærlige innlegget mitt her…ja da har jeg mistet meg selv igjenn….igjenn…

selvom jeg nesten har hodet under vann,så ser jeg selv hVor dritt dette høres ut…jeg gjør det assa….barnslig og tullprat mener mange…ja noen vil vel til og med påstå jeg  er »oppmerksomhets syk»…
hah…noe så dumt….

det er dere som har mistet dere selv!!

Legg igjen en kommentar

