The Ward!

Standard

….Wow….

En utrolig bra film!!!anbefales…men ikke for de svake..

Den har alt jeg liker i en film…hvertfall i en psykisk thriller..

Ellers i dag har jeg ikke gjort stort…vært litt slapp og lat, og sto vel ikke ordentlig opp før på ettermiddagen en gang..:/

Dorthe kom på besøk, og vi så på tv, og spiste god mat,og så på film:)

I dag har det vært sikkelig høst vær:/ regn..regn…regn…og noen kraftige vindkast!

Shortsen er ikke heeeelt pakket bort ennå, og uti fra hva ur kan melde, så skal jeg klare å lure til meg en uke til kansje med litt shorts vær:)

Egentlig har jeg en sånn teori i huet at jeg får ikke finne frem høst/vinter klærne før August er over…for august er jo en SOMMER mnd det også!

Men slik yr melder,så velger jeg å være opptimist for en gang skyld,og heller gå med shorts til beina er blå:)

Jeg tror det vel egentlig ikke før jeg får se det, men nei..dumme pessimisten skal bort, og opptimisten skal få skinne i lyset:)

Langtidsvarsel
Fredag31. august Lørdag1. september Søndag2. september Mandag3. september Tirsdag4. september Onsdag5. september Torsdag6. september Fredag7. september Lørdag8. september
Skyet Skyet Delvis skyet Skyet Delvis skyet Delvis skyet Delvis skyet Lettskyet Delvis skyet
16° 15° 20° 18° 18° 17° 16° 17° 16°
0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 1,4 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 1,4 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet
Svak vind, 3 m/s fra nord Svak vind, 3 m/s fra sør Lett bris, 4 m/s fra vest-sørvest Svak vind, 3 m/s fra vest-sørvest Lett bris, 4 m/s fra sør-sørvest Lett bris, 4 m/s fra vest-nordvest Svak vind, 2 m/s fra vest Svak vind, 3 m/s fra sør Svak vind, 3 m/s fra sør
2 responses »

Legg igjen en kommentar

