Sove Til Alt Det Vonde Er Over

Standard

Etter 5 timer med noe meningsløs loking på nette, en kropp som verker,og et hodet fylt med ennå flere tanker…(som om det ikke var nok rot inni der fra før?) har jeg nåååå,endelig, 6 mnd for sent nesten, forstått hvorfor og hvordan jeg klarte å se på så mye tv-serier før!!! hvorfor jeg klarte å se en sesong på to dager….hvordan jeg klarte å våkne, for så å se tv-serier helt til jeg sovnet igjenn…

Jeg koblet ut hele verden…min verden….slapp å tenke….slapp å eksistere i denne virkeligheten vi er i…levde meg inn i en annen verden…dems verden…hvor jeg hadde kontrollen…

De siste 6 mnd har jeg irritert meg over at jeg ikke klarer å se på tv-serier,eller ikke finner interessen for det,eller har tid,tar meg tid…men det bunner i grunn om prioriteringer….jeg har nok prioritert internett,tankekaos,stress,mere tankekaos,blogg…alt for mye blogg:/,mere stress…og en hau med våkennetter…..når jeg sier prioritert, så mener jeg vel egentlig ubevistheten min som har prioritert….håper jeg….

Men nå, kl 01:06 om natten, er det bevistheten min som tar valget!!!som prioriterer tv-serie nå, og gi så absolutt blanke f i virkeligheten,og tanker,og tid og rom!!!!! uuuæææ jeg vil sove!! driiiit lenge….alt for lenge!!!til alt det vonde er over!!

 

 

Happy Endings er fint ja….-.- begynner på sesong 2 nå!

 

Legg igjen en kommentar

