Løper Om Kapp Med Tiden!

Standard

Dagene suser forbi…rekker omtrent ikke å stå opp,før man skal legge seg igjenn…

Dagen i går gikk både fort og tregt…var både spennende og fin…men også sterkt preget av angst og vonde følelser….

Det gikk hvertfall etter planen, denne gangen…en litt mer positiv opplevelse av stedet,enn sist…

Jeg smilte hvertfall fra øre til øre hele dagen, selvom jeg skjelver som faen på innsiden….

I går var det bare kjempe gøy å fortelle alle som har vært så spente på denne dagen…de som visste hvordan det gikk sist…som både hørte og så hvordan det gikk sist…som nå har hatt så utrolig stor tro på meg, hjulpet meg og gitt meg styrke…styrke nok til å klare det denne gangen:)

En utrolig mestrings følelse var det!!! Og gleden jeg kjente,ved å se gleden i andres øyne:)all-in-all,en fin fin dag:) sovnet vel med smilet klistret til hvert sitt øre:)

Jeg vet det er en lang og vond tid som venter…men jeg skal ikke kjempe den alene…men det er en vanskelig tid,og krever mye fra min side…mer en noen gang! følelser,ventetid,frykt,tanker, og mye mye mer!!!

Selvom jeg føler meg ensom,helt alene og forlatt….så er jeg ikke det!!det er så mange rundt meg, som har hjulpet meg,vil hjelpe meg,og kommer til å forsette å hjelpe meg! all the way….jeg ser det nå!!!de bryr seg faktisk om meg!!!mer en jeg bryr meg om meg selv…jeg gir alt jeg kan…for min del….men gir på litt ekstra for de som betyr så mye for meg i denne tiden…

Kom meg hjem igjenn i går hvertfall…var fint å dra derifra på en »gledes-rus»….

Dagen i dag har sust forbi….jeg trodde det ville bli en lang og vanskelig dag…Første dag tilbake er gjærne vanskelig…men det gikk så det suste…ut av huset i 12 tiden…nøt solen på vei bort til parken…gikk ei time med gruppa…var svett innen vi var ferdige…men grei tur…

skulle møte ei vennine på kafe etterpå,men klarte ikke styre impulsene, og endte opp med å bruke 700 kr på 3 bøker…:/

første dikte på første side…allerede da hadde hun min fulle oppmerksomhet!

boken blir sakte men sikkert fylt med gule post-it lapper overalt:)

En ganske så fersk utgivelse…så en reklame annonse på nette i går,mens jeg leste en nett avis, og googlet det,og måtte bare kjøpe den!

Alt for mange tanker som spinner rundt i hodet mitt nå…jeg må koble ut….jeg orker ikke skrive…orker ikke tenke…..så mye jeg ønsker å få sagt…men finner verken ord,eller tid….

Kobler ut alt jeg….drukner i litraturens verden, og blir der en god stund…

Legg igjen en kommentar

