Ventetiden Er Over…For Nå!

Standard

image

Den ‘store’ dagen er rett rundt hjørnet….om akkuratt 12 timer sitter jeg og prater med den samme mannen Jeg pratet med 14 mai…
Jeg prøver engang til…gir ikke opp…denne gangen vet jeg at jeg både vill og trenger det! jeg sleit en stund sist med samvittigheten og anger…men etter en lang sommer og litt modning så har jeg virkelig bestemt meg!
Jeg har blitt spurt av veldig mange den siste uken,om jeg er kommer til å takke ja denne gangen?…jeg sier jaaaa med engang,det er ikke tvil om noe annet! både andre og meg selv har prøvd i det siste,å finne ut hvorfor jeg takket nei sist..hvorfor jeg hadde bestemt meg for at dette skulle jeg overhode ikke..hadde bestemt meg egentlig dager i forveien,men virkelig ‘satte meg på bakbeina’ da vi hadde kommet til dokka…fra da så var jeg bestemt!likegyldig til samtalen,bare overså han,og det eneste jeg klarte å si var at dette vil jeg ikke..dette er ikke sted for meg!…
jeg angret ikke akkuratt der og da…heller ikke en uke etter…men etterhvert som tiden gikk,og jeg hadde kommet meg ut av ‘instutisjons modus’,reflektert klarere og firnuftigere,så kom angeren…jeg angret utrolig…men det tok ikke lange tiden før den ballen var i gang igjenn…det gikk slag i slag,og innimellom alle festivaler og ferier div,kom det brev i posten:) først fikk jeg forværn på bursdagen min,men jeg var ikke hjemme..så kom det Nytt brev i posten om Ny dato:)altså 28 August!
det hele har gått så utrolig fort at det hadde ikke rukket å synke inn egentlig…Jg er veldig glad jeg var her den siste uken,og fått så mye hjelp ift forbredelser og trygghet og støtte:) de som kjenner meg aller best her har sagt flere ganger,at sist var jeg nok ikke klar,og de mente jeg tok nok riktig valg den gang…men de mener at nå er det ingen fare!nå var Jeg så innstilt,modnet mer,reflektert,og tålmodig ikke minst!…jeg har heldigvis med psyk. min,og føler meg ekstra trygg da:)
som jeg har advert henne om,og generelt til alle og meg selv er at JEG SKAL IKKE LA MEG BLI SKREMT IGJENN,DRATT NED I DET DRAGSUGET OG BACKE UT IGJENN! uansett hvor redd jeg blir og sier jeg ikke hat lyst,så er det bare der og da,men jeg vet jeg vil,og ikke faen om jeg drar derifra igjenn med en avisning til plassen!!!
jeg skal jo ikke være der fra morgendagen av…det er ikke snakk om at jeg skal dit i morgen og aldri se sivilisasjon igjenn…jeg skal jo vende tilbake til ‘virkligheten’ igjenn en dag! men det med hodet hevet og ryggen rak!
i skrivende øyblikk er jeg ikke engang beskymret for bilturen i morgen…noe jeg har vært nervøs for ganske lenge…men jeg er ikke redd nå!dette vil gå så bra:)det er så mange gode mennesker som har troen på meg,som ønsker dette mer en noe for meg,som også gleder seg til å høre hvordan det har gått i morgen,og som vil holde tett følge langs sidelinjen 🙂
Jeg kan ikke være mer forbrett nå!

i dag har jeg holdt meg rimielig opptatt!!kansje for å slippe å føle angsten for morgendagen?….
frokost,møte,utskrivnings samtale,morra strekk,temagruppe,lunsj,spinning og styrke på spenst,spørreundersøkelse for SI,middag,møte,besøk,kvelds,hotel cæsar,møte…og siden møte kl 8,har jeg hatt tid til å huske å puste:P….
i kveld har jeg virkelig kjent på alt!!!
mye aktivitet og alt for lite mat i dag,resulterer i at kroppen blir svak..som er utrolig vondt å kjenne på…etter en uke her,med mer eller mindre regelmessig inntak av mat,har det satt igang ‘sult’ følelsen i kroppen…det er vondt å kjenne på!jeg har ikke kjent sult siden mai!…men det som er værst med det er at Jg ikke klarer stoppe det!jeg får fremdeles ikke maten ned…men nå må jeg også kjenne det hele tiden og bli påminnet hele dagen!:(

rundt 9 tiden i kveld,trodde jeg det skulle rabble helt for meg…fikk ikke roet meg ned,samtidig som kroppen hyler etter mat!heldigvis kom en kontakt fra helgen,joggende forbi mens jeg røyka,så hun ville jeg fortelle til,akkuratt hvor jævelig det er akkuratt nå…hun sa noen gode varmene betryggende ord,og plutselig sank skuldrene litt:)
hadde en kjapp liten prat med primær kontakten i kveld,som var på vakt da…totalt ukjent for meg før denne uken…men merkelig nok så hjalp det,for jeg visste ikke hvaaaa jeg var redd for osv,men hun ga meg dra hjelp til at jeg klarte å sette ord på hva jeg egentlig beskymret meg for…det var absolutt ikke feskjær jeg var beskymret for…neeeeiii daaaa…
det var tiden etter…timer etter…dager etter…uker månder etter…
men som hun sa,nå tar vi morgendagen først,så tar vi det der i fra!jeg vil helt sikkert få svar på mye av det jeg gnager på nå,i morgen…og etter møte vet vi jo så mye mer!Helt enig med henne egentlig!tar en time om gangen!

‘sov-i-ro’ er inntatt,og jeg gleder meg til øyelåkkene blir tunge,kroppen blir tung,og alt spinner litt rundt:Pjo fortere jo bedre!
må vel opp senest kvart på 7 i morgen…avreise herifra halv 8:/
meldt piss regn i morgen,så antrekke Jg hadde planer om å ha på meg går litt i vasken…litt kaldt med shorts nå uansett:(
men klær det tar jeg i morra ass:P
men boka er klar,fylt med interesser og sprm,så jeg viser interesse denne gangen!
en cd jeg mekka sammen i hu og hast i helgen,med litt av de siste sangene jeg har lastet ned…mest Forde Jg vet ikke om bilen har usb eller aux til mobilen…og vet at et langt strekke over fjellet er helt uten sjans for radio signaler…og hva er vel ikke værre en klein stillhet?:)

bah..nå vil jeg da for søren sove!!!!
blogges senere:)

image

Legg igjen en kommentar

