Dag 6- Dagene suser forbi

Standard

Lørdag ja….
dæven jeg sovna ikke før halv 2:D
det var snakk om sekunder etter tilsynet….
jeg sov tungt og godt frem til halv 8..og mindre tungt frem til kvart over 9! jippi! det var utrolig digg!
spiste fokost og hadde ro nok i kroppen til å sitte ved bordet 30-40 min faktisk:)var jo så koselig bare oss 5:)
dro på meg shorts i dag faktisk,den nye humor shortsen faktisk:)

litt på nette å så på en del youtube videor…digger å se på auditions fra talentshow:)
fikk god hjelp av de ‘voksene’ i dag i forhold t feskjær…nå står det faktisk noen ting i boka…nesten en hel side:) til og med noen forbausende positive ord fra hu ene:)’får ein sjans til å bli kjent med deg så er du lett å like :)’
det varmer litt det da:)

lunsj på lørdager som altid grøt!
jeg er ikke spesielt glad i det…men ga det en sansje…greit nok med nok sukker på:P

hadde en litt merkelig følelse i meg en liten stund etter..som at jeg ikke var meg men jeg var meg..delte noen veldig personlige tanker fra sist opphold,med kontakten min…noe hun ønsket,og jeg også forsovidt…kansje det var bra jeg følte Jg ikke var helt ‘her og nå’?? forsvarsmekanisme mht følelser?
ville tro at man blir ekstra følsom når du deler dine dypeste hemmligheter og tanker og ord med en person som betyr mye for deg?

hu dro hjem,og jeg satt vel en times tid å skrev noen ord…kontakt nr 3 i teamet kom inn..satt å prate løst om dagen osv…

nå skal jeg til ei vennine å se ‘the hunger games’ og spise mat:)namm!

Legg igjen en kommentar

