The Hunger Games!

Standard

image

image

image

Dro til Dorthe og lagde nachos eller hva det heter for noe…gøtt var det, men jeg var jo så mett fra små spising av tortilla chipsen mens vi lagde mat,og kjøpte en ganske stor pose med smågodt,men spiste vel 5 sjokolade biter eller noe..

Den varer vel sikkert helt til Tirsdagen den:P

Så på The Hunger Games/Dødslekene

Den var knall bra!!!!

2 1/2 time har nesten ikke virket kjappere:P

Ellers en stille kveld…

Var litt i tvil om jeg egentlig heller ville være her i kveld,og kansje ta en prat med kontakten min, men hun var nok ikke i mye pratehumør egentlig,og helt ærlig,jeg hadde vel egentlig pratet meg ferdig tidligere på dagen..:p

Hennes siste vakt i morra også, herreguuud,alle forsvinner..-.-

Jeg hadde ingen reaksjon på det egentlig, for nå var det jeg som spurte, og var i kontroll kansje…

Og har liksom litt mer tid på meg til å bearbeide det:p

Men er nesten mere forbauset og tankefull over at jeg ikke har noen reaksjoner eller følelser til det..

Hun har jo satt sine spor i mitt hjerte hun også, men kansje på en annen måte?

Nå vet jeg ikke om tørr å lese resten gammle blogg innlegg fra sist opphold,for kansje det trigger frem vonde følelser?

Nei uff,nå har jeg tenkt mer en nok i dag, nå for det holde…

Det sier jeg nå…men så fort jeg går å legger meg,så blir det fort til at jeg går i tenkeboksen og finner noe spennende der…

Nå er denne dagen snart ferdig…på en måte heldigvis:p men dagen har gått forbausende fort…for å være en lørdag liksom..men samtidig sakte..egentlig helt passe:)

Sov godt! 🙂

2 responses »

Legg igjen en kommentar

