Uro?Hva Er Vel Uro?

Standard

URRROOOOOOO!!!!

jeg hater det!!! jeg vil ikke ha det…

Jeg vil kunne slapp av som alle andre mennesker…

Føle meg like avslappet som andre…

Hvorfor når jeg føler jeg er avslappet,føles det egentlig ut som kroppen svever?

Hadde kroppsbevisthets gruppe i dag, med de andre…

Lå på matte,med pledd og pute..sikkelig ‘hvilestundt i barnehagen’

Men det kjentes ikke ut som en hvile stund 😦

Der ligger jeg å kjemper å kjemper i en evig kamp mot meg selv,mens jeg skal ta i mot instrukser på hva jeg skal kjenne og føle etter…

‘Legger bort det vi kom fra,og retter fokuset her og nå’

‘Kjenn på helene,tærne,legger,lår,rygg,skuldre,armer,nakke,hodet, hvordan det kjennes mot bakken’

‘Kjenner x kroppsdel blir tyngre og tyngre’

Jævelig fint skjønner du…for jeg kjenner ikke en damn shit!!

Jeg kan,med myyyyye fokus,klare å kjenne helene mot bakken…

Resten av kroppen kjenner jeg ikke…jeg svever…

Det er frustrerende som f når jeg ligger der og ikke kjenner,ligger å sloss med uroen i kroppen,og ti tusen tanker i hodet…

Mens de andre ligger helt stille, og er så jævla avslappa og nesten sovner…

Jeg måtte kjekke etter flere ganger,at ikke alle hadde gått, eller at de fremdeles pustet…

Heldigvis da, så hadde vi noen stående øvelser før vi rundet av, og det hjalp litt for meg..

Hjalp den overgangen fra å (prøve) å ‘ligge helt stille’ til å ville løpe ut av min egen kropp..

Etter timen var det ganske greit..ikke så mye ubehag liksom…hvertfall ikke som sist, etter one-on-one med fysion…

Men så kjedde det liksom masse etterpå også…var liksom ikke bare døøø tid og stillhet..

Generelt vært sliten og dårlig stemmningsleie i dag…

Ikke den muntre glade,full av energi,og lyst å finne på 1000 ting jenta i dag..

Jeg er nå hvertfall høffelig å svarer folk når de snakket til meg, og jeg sier jo hei selv også…

Men jeg tar nesten ikke initiativet i dag…som jeg pleier å gjøre…

Et minimalistisk tonefall…

Kjenner ingen glede over noe i dag…kjenner heller ingen smerte…

Bare flyter rundt og eksisterer…

Fikk sove i går merkelig nok,etter en tøff og lang samtale med Kontakten min som jeg ikke skal se mer…

Jeg våknet i dag tidelig,og følte faktisk jeg hadde bearbeidet det…tenkte på det med engang jeg sto opp,men ingen følelser kom frem liksom..

Da tenkter jeg at jeg har akseptert det!

 

Hadde en one-on-one time igjenn i dag 13:45 med fysion..enya og bledd og dempet belysning skulle man tro funket bra!

Men jeg klarer det bare ikke…noe river i meg…

Jeg vil jeg vil!!

Jeg vil så indelig kjenne det Hun ber meg om å kjenne…jeg vil kjenne beina som ligger som stein mot underlaget..

Jeg vil kjenne ryggen min mot underlaget…

Jeg vil kjenne noe…hva som helst…

Frustrasjonen bygger seg oppover for hvert minutt som går…

Jeg blir irritert på meg selv…kjemper,presser alle kroppsdeler ned mot underlaget, men klarer ikke kjenne noe..

 ‘Det er ikke noe man lærer på en dag,det tar mye øving,og det er helt normalt i begynnelsen’

jaaadaaa!!!helt sikkert…men når man helst skulle følt det i går,så er det ikke mye trøst i det hun sier..

Når man ikke vet hvordan avslappet kjennes ut,så er det skremmende og nytt, og vil ta lengre tid…

😦 Er som at jeg må lære å leve på nytt…

Alt jeg må jobbe med nå,alt jeg skal ta tak i,får hjelp med, alt sammen! Det er mye som er primære tillærte funksjoner og tanker,og følelser vi alle lærer automatisk i barndommen, som en ubevist handling..

Men jeg må nå lære meg alt på nytt,og det med bevistheten i behold..så godt jeg kan hvertfall..

 

Litt støl fra alt i går…var mye aktivitet på høyt nivå…så ekstra mye smerte i armer og ben..

Vil strekke armene lengre enn lengst!!

Vil vri beina 360 grader,og litt til…

Men det går ikke…og det er frustrerende 😦

Legg igjen en kommentar

