Dag 5-helg helg atter helg

Standard

Hva er mer irriterende enn å se på ‘lykkelige’ mennesker?
jeg vet faktisk ikke…

Jeg absoluttt hater helger! har altod gjort! helg er oppskrytt!
selv da jeg jobba,hatet jeg helg!

Ingen situasjoner hvor jeg liker helg mer enn andre…kansje hater litt mindre enn vanelig bare..

Hjemme alene,og hører unger går forbi glade og roper? hater

På jobb og ser unger bli hentet og gleder seg til de skal hjem? hater

Være med venner/fest/kino eller bare hjemme kveld med en venn eller flere? hater litt mindre..

Være med familie? Hater litt mindre kansje..noen ganger

Instutisjon? HATER!!!

Ferie? Hverdag er en helg da…

nei jeg tror ikke jeg har opplevd en eneste gang i livet mitt,hvor jeg har gledet meg til helgen egentlig…

Fint for alle dere andre,som liker helgen,og ser frem til det,og nyter det…det gjør ingenting det,det er bra! unner dere det:)

Men respekter at jeg føler det ikke slik…ber ikke om forstålelse,men respekt for mine følelser:)

 

2 responses »

Legg igjen en kommentar

