Ut På Tur..Aldri Sur?:)

Standard

image

sitter å tenker….tenker på hvordan jg kan slippe tur dag:(er da ikke no bhg vel?jg har prøvd alle triksene jeg kan…mn de er like sta som meg:(halv time på å bestemme meg..yay-.-….
3 timers tur på fjellet i regn og deprimerende vær..høres fristende ut etter en natt med dårlig søvn?….bah….
ellers pratet jg med overlegen/eneste legen her,og det gikk bra:)ville ikke røre medisinene som gir dårlig matlyst,og fint er det:)mente det måtte gjøres på et lengre opphold..aka; feskjær….sa ikke no om blodprøvene,og jg spurte ikke:Pkansje de ikke har fått resultate,eller aller helst at prøvene var greie:)
kansje de ikke ville skremme meg i dagXD
halvert ene medisin på Morran,og satt andre halv del på som eventuelt utover dagen…men den er da ikke depo så jg blir vannvittig trøtt av det..:/ men kjenner i dag sku jg gjærne hatt det og bare sovet hele dagen eller være i en fin liten ‘rus’:)
vært oppe siden halv 8,men våken siden 06…
er så grinete og vanskelig og jæbla trøtt i dag kjenner jeg…ennå hodt 3mann i teamet mitt er her på dagen,og kl 12 kommer primær kontakta,hu jeg hadde en forbausende lang samtale med i går,og kvelds vakt,kommer 2manm i teamet:) jg er glad jeg liker alle så godt i teamet:)så er vel en grei dag å være vrang og vrien på hvis man absolutt skal ha en slik dag:P
for gå å smøre no mat Jg da…for vel ufrivillig være med på tur da….går vel bra…gjør det ikke,så jaja…hva får man gjort med det:P

nattåpent i byen i dag iiiiii,må vel stikke ned i kveld å shpppe:)

snakkes

Legg igjen en kommentar

