Dag 4-helvetes høst vær

Standard

image

image

jada det ble jo tur det…hva hadde Jg utsatt meg for nå tenkte jeg mens vi kjørte lengre og lengre opp i hutt-i-heita….gikk en time ute i høstværet…det var vått,kaldt og grått…men kom meg hvertfall ut på tur…dro omsider tilbake,og da var vi alle så ufattelig våte og kalde…jeg hang genseren min til ‘drypp’ på badet og sokka og…gadd ikke bytte bukse,men så hadde jeg ikke noe annet å skifte til heller:Pufattelig dårlig til å pakke tydeligvis…prøvde lure meg unna turen med å si jg ikke hadde andre sko en de jeg hadde…men det var ikke no problem for dem..fikk låne et par joggesko…fint det…
en drøy halvtime etter turen,var det styrketrening i gymsalen…alle ble med…t og med jeg:Pgikk inn tidelig og lekte med ball til og med:Plenge siden Jg har gjort det ass!i april kansje..merka jeg vart utrent:P
styrke i 45 min eller noe,det var faktisk kjempe ålreit!!
så etter det tok jeg meg selv tid til å slappe av en halvtime på sengekanten med pcn…
så dro vi tre stk bort til håkonshall for å se om det var no brukbart der til en billig penge på det såkalte ‘birken messen’….jg skulle ha joggebukse og kansje sko hvis de hadde de jeg ville ha….jeg endte ikke opp med noen av delene… bombe…
jeg kjøpte tre par ullsokker,en ulvang ullundertøys genser og en dovre ullundertøy shorts….tilsammen 470kr…hehehe genialt:)
ullvang genseren i seg selv koster jo egentlig 600krXD

så var han vi var med så snill å kjøre innom leiligheten min så jg røska med meg det første jeg fant i skapet,så jg faktisk hadde en joggbukse til å ha på meg mens den andre er t vask…
så stakk vi bort på lilletorget og kjøpte kebab og hamburger…jg kjøpte kebabrull….men tok vel borti mot 6 beskjedene biter:/ tok med t bake,tenkte jeg skulle spise litt til hotel c,men jeg tviler på at vil skje..
dro oppatt igjenn..tok meg en dusj,deilig var det! men kjenner jeg er helt gåen i kroppen og huet:(
satt mg ut i den kalde vinden med vått hår og i sokkelessen:P det roet svimmelheten:P

Legg igjen en kommentar

