Alle disse jævla følelsene…

Standard

😦 litt trist jg nå…fikk høre for par timen siden at det er kontakt nr 2 i teamet mitt sin siste dag i dag:(jg visste det var siste uka og ikke hadde arbeidshelg,mn tenkte liksom ikke no over det..dagene har bare gått så altfor fort:(
på en måte er dt vondt,fordi jg har liksom sluppet henne heeeelt innpå mg…hun var jo med på forværn på feskjær i mai,da livet var som aller værst…da jeg var på mitt svakeste  og mest sårbare…hun ga seg ikke og kjempet med nebb og klør,og gjorde turen så mye bedre en jeg forutså der og da med alt som skjedde….hun slapp meg veldig inn på henne,og dda gjorde jo jeg det tilbake…hun var med i etterværn og så meg og mitt liv utenfor instutisjon….

på en annen måte så har jg fortrengt det veldig,så mye at jeg nesten hadde glemt alt kansje…det hadde jo gått 3 mnd sikkert siden sist,og da var ikke »seprasjonen»eller hva f man skal kalle det,et problem…men så var det kansje bare 3 dager hvor vi fant tonen…og på så kort tid er dt vanskelig å bli såå glad i noen..hvertfall ikke nok til at det er vondt og vanskelig og ikke sees og snakkes…
på de siste 4 dagene nå så har vi forsovidt ikke kommet no nærmere,men jeg har vel helt ubevist lat det bli som sist…ikke lukket no port liksom…det har jeg med en annen her…helt stengt!forde jeg Husker hvor.vondt det var en liten periode etter oppholde…

men det er jo nå dette jeg skal jobbe med da…alt dette om disse jævla følelsene,og overganger og ja…alt det som er så jævla kjett i livet som ingen vil innse eller ta et tak i og fokusere på….men dt må visst jeg…jippi….
jaja,aner ikke hvordan jeg skal takle denne kvelden,men jeg må bare komme meg igjennom det…

ææææææ!!!

One response »

Legg igjen en kommentar

