Liten Fugl

Standard

» Det finnes trøst,det fins ei havn, for kver ein savna,kvert et navn» 

Føler meg litt som en liten fugl nå…:/

En fugl med en vinge…en brukken vinge…

Er som en liten fugl…alle liker en liten stund…

I zombi tilstand, setter jeg meg vel på sykkelen, og bekjemper kvalmen,og motbakkene oppover..-.-

‘Bekjempe’ gjør jeg nok ikke..men overkommer?jeg vinner aldri den striden,men det kan bli uavgjort!

Hjerte sitter godt fast i halsen, og gjør det vanskelig å svelge, og puste…men da vet jeg hvertfall hvor den er, så jeg ikke mister den!

Føler absolutt ikke for å åpne munnen min i det heletatt i dag…ikke engang til mennesker JEG LIKER!

Bah…fuck that! jeg må!! jeg døøør.. 😦

Legg igjen en kommentar

