En Helt Vanlig Søndag I August…

Standard

Steiken sole hete, venter på bussen….

Nevnte jeg at Kim og jeg, vi måtte lide i en time på gjøvik stasjon, med UTE-GUDSTJENESTE!!!

Eller det var et par mannfolk opp i åra, og en kvinne, like opp i åra som dom andre….noen hadde gitar,noen hadde mikrofon, og noen hadde fine klær….gitarene ante de ikke hvordan man spilte på…mikrofonen skulle helst vært skrudd av….så damen i de fine klærne, hun var best!

Det gikk i Kristene sanger, omat og omat, alt hørtes like ut….mellom »musikken» hørte jeg rykter om at vi skulle frelse herren,eller var det omvendt? noe skulle vi hvertfall til hverren, eller jesus…? og noe skulle herren, og jesus gjøre mot oss…

Den lengste, og værste bussturen i mitt liv…sååå ufattelig nøden for toalett, at jeg viste ikke om jeg skulle sitte eller stå…

Kom meg heldigvis hjem til slutt…..var så stresset og alt var bare tull i huet, så kjørte på med medisiner og en kald cider:)

Da ble det ryddings, og orden i sy sakene gitt!

Ferdig pakket til i morgen, klær,toaltsaker,papirer,bok,pc ting,gitar ting,og…ja…det var vel det?..

Så kom Dorthe, hjalp henne flytte inn det meste av hennes ting, selfølgelig i 3 etasjen -.-

Men vi var effektive som bare det, og rakk til og med sushi før kl 22…

namm namm ❤

Reddet natten til Dorthe, ved å låne henne ei dyne og pute, for det er ikke alltid så greit å være student, å huske på alt 🙂

Så jeg håper hun for såve godt i natt:) hvertfall bedre enn om hun ikke hadde hatt pute og dyne XD

Nå er det 23 timer til jeg sitter der oppe…biter negler,rister i armer og ben og ser i gulvet….:/

Gru gleder meg tror jeg…vet ikke helt hva jeg gleder meg til….vet godt hva jeg gruer meg til…

Gleder meg til de tingen jeg gruer meg til er overstått….og gleder meg til og håper, at de grufulle tingene ikke blir fult så grusomme..

Sykkle opp? gå opp? krabbe opp?

Bah vet ikke vet ikke!!

sol? regn? sol og regn? snø?

oooo what to do???…..

Sliten av livet jeg…

Kansje se på ‘happy endings’ til jeg sovner?

Det er lurt tror jeg….fokuset på noen andres liv og problemer XD

Sove godt folket!!!

and wish me good luck!

Legg igjen en kommentar

