Få meg på for faen!

Standard

image

Det ble ‘Få meg på,for faen’ i natt…artig film du….

image

Haha artig at i dag tidelig ringte hj.syk og sku komme med meds…men jeg var jo langt faen fra hjemmet…
Sa jg ikke er hjemme før i morgen….
Da undret de på om jeg egentlig hadde medisiner nok til i morgen…noe jeg egentlig ikke har…
Så da får man improvisere litt….
Jeg hadde ikke helt tenkt så langt jeg gitt?…..jau mjau tjo hei!ennå gøtt jeg skal under kontrolerte forhold ei lita stund…

Ellers har vi spilt Buzz i dag…noe som er gøy,og man lærer hva man ikke kan….
Men fyyyyy, de kommentarene til »programlederen» på spillet..han er lite ikke ufin? ‘Du er dum,virkelig dum’….’du er dum du fortjener ikke ekte venner’….:( hmmmm
Assa,jeg vet alt er sant..men når jeg spiller spill da for faen,trenger vel ikke at jeg skal bli fortalt det av den jævla fyren på tv også vel??:P

Jadda,nå må jg få med meg resten av filmen..Huff stakkars alma…

Legg igjen en kommentar

