15-17 august,siste innspurt!

Standard

image

En deilig ettermiddag i parken med kim:) var koselig å endelig prøve sykkelen min igjenn:)

image

Nøt hvert siste sekund av solen

image

image

Sommerslagerne på gjøvik gård torsdag 16 august! Noe som gikk okei tillutt..

image

image

Kansje mer en okei? Det gikk bra:)

image

Litt sliten og »trøtt» er kim flink å reer opp:) jeg var i Mindre stand til å klare det,så kim tok like greit min også:) 
– jeg finner ikke hullet…(dynetrekket;)
– skal jeg hjelpe deg å finne det?
*knekker sammen av latter*

image

Bah….i dag har vært verdens lateste og deilige dag egentlig….uro?hva er det?…..mat? Omg give me give me give me….sett på tv i hele dag,bare sånn faktisk sett på dag tv…noe jeg ikke lan huske sist jeg gjorde…fjor høst en gang…men en ting skal sies, at dag tv SUGER!! Og kvelds tv er ikke mye bedre egentlig:/

Jeg begynnte faktisk bli snev urolig,så jeg,ja JEG ja, begynnte å lage salat….det var knall godt.!!!lurte kroppen til å spise før den kunne nekte meg å spise! Og samvittigheten er i godt behold,siden salat er veldig sunt:)

image

One response »

Legg igjen en kommentar

