En Solskinns Dag

Standard

Startet dagen her…

Langsomme tunge skritt førte meg omsider til destinasjonen

Tok meg 5 min her, før jeg gikk videre…

Blir mange ‘5 minutter’ her, neste uke…

Evig opptimist…smakte vel så vidt på det,til en liten ‘chilli’ bit (med frø) lurte seg inn i munnen…

Så vel nesten urørt ut da jeg var ferrdig med å spise…:/

Kafe-til-kafe runde i dag…next stop: Nikkers

Deilig i solen 🙂

Orker ikke skrive mere om dagen egentlig…Skrevet kontinuelig i 3 timer,privat, så jeg har fått ut all agresjon,frustrasjon,og andre følelser og tanker om dagen 🙂 Reflektert nok over dagen…Og kjenner det holder…

Hatt en fin dag:)

Håper dere har hatt en fin dag, og være ute i solen 🙂

Legg igjen en kommentar

